Január 15-e a jelentkezési határidő a Mastercard Infrastruktúra Fejlesztési Programjára
A Mastercard 2019. november 29-én indította útjára Infrastruktúra Fejlesztési Programját, melynek célja, hogy érdemben segítse a hazai bankkártya elfogadási infrastruktúra bővülését. A program pénzügyi és szakmai támogatást nyújt mind a hazai-, mind a határon átnyúló kártyaelfogadás hátterét biztosító szolgáltatók (bankok és független elfogadók) részére azzal a céllal, hogy jelentős mértékben felgyorsulhasson a bankkártya terminálok igénylési és kihelyezési folyamata, valamint tovább bővüljön a Magyarországon elérhető terminálok és fizetési megoldások palettája.
„A Mastercard egyik legfontosabb stratégiai célja, hogy a 2020-2022 közötti időszakban a mostani 145 ezer fizetési terminál számát a duplájára emelje Magyarországon. E cél elérése érdekében dolgoztuk ki a 4 lépésből álló Infrastruktúra Fejlesztési Programunkat. Úgy véljük, hogy a magyar kisvállalkozói szektorban óriási potenciál rejlik a digitalizáció terén, így a program első sorban erre a szektorra fókuszál. A Program indulását óriási lelkesedéssel és érdeklődéssel fogadta a hazai piac, melynek nyitó eseményén a több mint 50 résztvevő magáról a programról, a pályázati feltételekről, illetve a kártyaelfogadási helyek bővítését segítő innovatív eszközökről, megoldásokról kaptak információt” – mondta Szász Ferenc, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója.
Az Infrastruktúra Fejlesztési Program pályázatainak benyújtási határideje 2020. január 15-e éjfél. A Program iránt érdeklődők számára a Mastercard konzultációs lehetőséget is biztosít. A pályázat beadásának feltétele, hogy a jelentkező megfeleljen a Program által célzott négy pillér valamelyikének:
· Olyan új, hatékony terminál igénylési és telepítési folyamat kialakítása, amely révén a kereskedők egyszerűbben és gyorsabban juthatnak bankkártya terminálhoz.
· A kisvállalkozói szektorra szabott, különböző igényeket kielégítő és korszerű bankkártya terminálok bevezetése Magyarországon.
· A kisvállalkozói szektorra és annak szegmenseire szabott értékesítési és marketing tevékenység megvalósítása.
· Nettó növekedés elérése a kereskedőkhöz kihelyezett bankkártya terminálok számában és használatában.
A programban résztvevő elfogadóktól elvárás legalább évi 3, szektor specifikus értékesítési kampány összeállítása és kommunikálása. Ezzel biztosítják, hogy az újonnan kialakított, gyorsított terminál kihelyezési folyamatok és az újonnan bevezetett terminálok elérjék a kereskedőket. A kampányokhoz pénzügyi és szakmai támogatást egyaránt biztosít a program. A résztvevő elfogadók a kártyaelfogadói hálózatuk nettó növekedése után további támogatásban részesülnek. A növekedést a program akkor fogja jutalmazni, ha az együtt jár egy előre meghatározott, minimális használattal az újonnan telepített terminálokon.
A Mastercard kezdeményezése iránti jelentős érdeklődést jelzi az is, hogy a karácsonyi ünnepek dacára az indulás óta több mint 19 hazai- és külföldi szereplővel történt személyes konzultáció a Program részleteiről, valamint 6 pályázati anyag érkezett be az úgynevezett „early bird” jelentkezési fázisban.
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >