Jamie Oliverrel főz gazdaságosan a Tesco
Szorosabbra fűzi a Tesco együttműködését a brit sztárséffel, Jamie Oliverrel, akivel egy új, a hirdetők által finanszírozott főzőprogramot dolgoz ki a megélhetési válsággal küzdő családok számára.
A The Grocer szerint az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedője a jövő héten indítja el a „Jamie 5 hozzávaló” programját a Channel 4 csatornán, amelynek célja, hogy segítse a fogyasztókat a heti bevásárlás során kevesebb élelmiszert vásárolni, és hatékonyabban felhasználni a hűtőszekrényükben lévő alapanyagokat.
Jamie Oliver, aki a Tesco egészséges táplálkozással kapcsolatos kampányának kiemelkedő szereplője – az „5 hozzávaló – Mediterrán” című könyvében szereplő receptek közül fog néhányat elkészíteni a Tescóban beszerzett termékek felhasználásával.
A receptek adagonkénti ára 50 penny és 1,70 font között lesz. Műsoronként legalább két recept adagjának költsége 1 font alatt marad, és a receptek az adás után online is elérhetőek lesznek a Tesco Real Food weboldalán.
Emma Botton, a Tesco csoport vásárlói igazgatója a The Grocer-nek elmondta:
– Noha a családok nagyon odafigyelnek a háztartás költségvetésére, mégis szeretnének ízletes és izgalmas ételeket készíteni, méghozzá olyan alapanyagokból, amelyek már vannak otthon, vagy amelyeket a helyi Tesco áruházban gyorsan be tudnak szerezni.
– Jamie energiája és szenvedélye ragályos, és biztosak vagyunk abban, hogy országszerte inpirálja majd a családokat a receptek a saját konyhájukban való kipróbálására.
Megan Van Someren, a Jamie Oliver Group kereskedelmi vezetője így nyilatkozott:
– Nagyon szeretnénk minél többeket rávenni arra, hogy megtapasztalják az otthoni főzés előnyeit.
– Ezért is nagyszerű, hogy a Tescóval együttműködve létrejött ezt a szórakoztató és magával ragadó, a reklámozók által finanszírozott program, amely megmutatja, hogyan lehet mindössze öt hétköznapi alapanyagból ízletes, megfizethető ételeket készíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >20 millió fontos beruházással kezd helyi gyártásba az Ehrmann az Egyesült Királyságban
Az Ehrmann német tejipari vállalat 20 millió fontos (kb. 27,1…
Tovább olvasom >60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
A fenntarthatóság jegyében új csomagolási megoldást tesztel legújabb együttműködésében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztusban jelentősen javult a lakosság gazdasági közérzete a Századvég szerint
A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. 2025. augusztusi felmérése alapján a lakosság…
Tovább olvasom >Árréscsökkentést jelentett be a szerb elnök
A kereskedelmi láncok árrését 20 százalékra korlátozó gazdasági intézkedéseket vezetnek…
Tovább olvasom >Javult a németországi üzleti hangulat augusztusban az ifo felmérése szerint
Az elemzők által vártnál erőteljesebben javult az üzleti hangulat Németországban…
Tovább olvasom >