Jamie Oliverrel főz gazdaságosan a Tesco
Szorosabbra fűzi a Tesco együttműködését a brit sztárséffel, Jamie Oliverrel, akivel egy új, a hirdetők által finanszírozott főzőprogramot dolgoz ki a megélhetési válsággal küzdő családok számára.
A The Grocer szerint az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedője a jövő héten indítja el a „Jamie 5 hozzávaló” programját a Channel 4 csatornán, amelynek célja, hogy segítse a fogyasztókat a heti bevásárlás során kevesebb élelmiszert vásárolni, és hatékonyabban felhasználni a hűtőszekrényükben lévő alapanyagokat.
Jamie Oliver, aki a Tesco egészséges táplálkozással kapcsolatos kampányának kiemelkedő szereplője – az „5 hozzávaló – Mediterrán” című könyvében szereplő receptek közül fog néhányat elkészíteni a Tescóban beszerzett termékek felhasználásával.
A receptek adagonkénti ára 50 penny és 1,70 font között lesz. Műsoronként legalább két recept adagjának költsége 1 font alatt marad, és a receptek az adás után online is elérhetőek lesznek a Tesco Real Food weboldalán.
Emma Botton, a Tesco csoport vásárlói igazgatója a The Grocer-nek elmondta:
– Noha a családok nagyon odafigyelnek a háztartás költségvetésére, mégis szeretnének ízletes és izgalmas ételeket készíteni, méghozzá olyan alapanyagokból, amelyek már vannak otthon, vagy amelyeket a helyi Tesco áruházban gyorsan be tudnak szerezni.
– Jamie energiája és szenvedélye ragályos, és biztosak vagyunk abban, hogy országszerte inpirálja majd a családokat a receptek a saját konyhájukban való kipróbálására.
Megan Van Someren, a Jamie Oliver Group kereskedelmi vezetője így nyilatkozott:
– Nagyon szeretnénk minél többeket rávenni arra, hogy megtapasztalják az otthoni főzés előnyeit.
– Ezért is nagyszerű, hogy a Tescóval együttműködve létrejött ezt a szórakoztató és magával ragadó, a reklámozók által finanszírozott program, amely megmutatja, hogyan lehet mindössze öt hétköznapi alapanyagból ízletes, megfizethető ételeket készíteni.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >