Jamie Oliverrel főz gazdaságosan a Tesco
Szorosabbra fűzi a Tesco együttműködését a brit sztárséffel, Jamie Oliverrel, akivel egy új, a hirdetők által finanszírozott főzőprogramot dolgoz ki a megélhetési válsággal küzdő családok számára.
A The Grocer szerint az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedője a jövő héten indítja el a „Jamie 5 hozzávaló” programját a Channel 4 csatornán, amelynek célja, hogy segítse a fogyasztókat a heti bevásárlás során kevesebb élelmiszert vásárolni, és hatékonyabban felhasználni a hűtőszekrényükben lévő alapanyagokat.
Jamie Oliver, aki a Tesco egészséges táplálkozással kapcsolatos kampányának kiemelkedő szereplője – az „5 hozzávaló – Mediterrán” című könyvében szereplő receptek közül fog néhányat elkészíteni a Tescóban beszerzett termékek felhasználásával.
A receptek adagonkénti ára 50 penny és 1,70 font között lesz. Műsoronként legalább két recept adagjának költsége 1 font alatt marad, és a receptek az adás után online is elérhetőek lesznek a Tesco Real Food weboldalán.
Emma Botton, a Tesco csoport vásárlói igazgatója a The Grocer-nek elmondta:
– Noha a családok nagyon odafigyelnek a háztartás költségvetésére, mégis szeretnének ízletes és izgalmas ételeket készíteni, méghozzá olyan alapanyagokból, amelyek már vannak otthon, vagy amelyeket a helyi Tesco áruházban gyorsan be tudnak szerezni.
– Jamie energiája és szenvedélye ragályos, és biztosak vagyunk abban, hogy országszerte inpirálja majd a családokat a receptek a saját konyhájukban való kipróbálására.
Megan Van Someren, a Jamie Oliver Group kereskedelmi vezetője így nyilatkozott:
– Nagyon szeretnénk minél többeket rávenni arra, hogy megtapasztalják az otthoni főzés előnyeit.
– Ezért is nagyszerű, hogy a Tescóval együttműködve létrejött ezt a szórakoztató és magával ragadó, a reklámozók által finanszírozott program, amely megmutatja, hogyan lehet mindössze öt hétköznapi alapanyagból ízletes, megfizethető ételeket készíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >55 millió fontból bővíti londoni üzlethálózatát az Aldi 2025-ben
Egy a fővárosi terjeszkedésre elkülönített 55 millió fontos beruházás keretében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Mindent az EUDR-ről – tematikus oldal indult a Nébih weboldalán az erdőirtásmentes termékek felügyeletéről
Az erdőirtásmentes termékek forgalmazására (EUDR) vonatkozó uniós szabályok 2025. év…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >