Jamie Oliverrel főz gazdaságosan a Tesco
Szorosabbra fűzi a Tesco együttműködését a brit sztárséffel, Jamie Oliverrel, akivel egy új, a hirdetők által finanszírozott főzőprogramot dolgoz ki a megélhetési válsággal küzdő családok számára.
A The Grocer szerint az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedője a jövő héten indítja el a „Jamie 5 hozzávaló” programját a Channel 4 csatornán, amelynek célja, hogy segítse a fogyasztókat a heti bevásárlás során kevesebb élelmiszert vásárolni, és hatékonyabban felhasználni a hűtőszekrényükben lévő alapanyagokat.
Jamie Oliver, aki a Tesco egészséges táplálkozással kapcsolatos kampányának kiemelkedő szereplője – az „5 hozzávaló – Mediterrán” című könyvében szereplő receptek közül fog néhányat elkészíteni a Tescóban beszerzett termékek felhasználásával.
A receptek adagonkénti ára 50 penny és 1,70 font között lesz. Műsoronként legalább két recept adagjának költsége 1 font alatt marad, és a receptek az adás után online is elérhetőek lesznek a Tesco Real Food weboldalán.
Emma Botton, a Tesco csoport vásárlói igazgatója a The Grocer-nek elmondta:
– Noha a családok nagyon odafigyelnek a háztartás költségvetésére, mégis szeretnének ízletes és izgalmas ételeket készíteni, méghozzá olyan alapanyagokból, amelyek már vannak otthon, vagy amelyeket a helyi Tesco áruházban gyorsan be tudnak szerezni.
– Jamie energiája és szenvedélye ragályos, és biztosak vagyunk abban, hogy országszerte inpirálja majd a családokat a receptek a saját konyhájukban való kipróbálására.
Megan Van Someren, a Jamie Oliver Group kereskedelmi vezetője így nyilatkozott:
– Nagyon szeretnénk minél többeket rávenni arra, hogy megtapasztalják az otthoni főzés előnyeit.
– Ezért is nagyszerű, hogy a Tescóval együttműködve létrejött ezt a szórakoztató és magával ragadó, a reklámozók által finanszírozott program, amely megmutatja, hogyan lehet mindössze öt hétköznapi alapanyagból ízletes, megfizethető ételeket készíteni.
Kapcsolódó cikkeink
A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >