Jakupcsek Gabriella: Nem szeretnék egy projekt lenni
A FutureTalks Krizsó Szilviával podcast legutóbbi vendége Jakupcsek Gabriella műsorvezető volt.
„Nekem mindig az kell, hogy történjen valami. Azt gondolom, hogy aki a múlttal foglalkozik, az fenékkel érkezik a jövőbe. Nagyon sok ember ráadásul a múltba menekül. Én viszont rosszul bánok a múltammal és gyakran elfelejtek dolgokat, hogy pontosan hol mikor mi történt. Én a jelennel és a jövővel foglalkozom.” – mondja Jakupcsek Gabriella műsorvezető, akit mostanában a legtöbben a könyveiről ismernek.
A könyvei és Ő is sokat foglalkozik az öregedéssel, az emberi érzésekkel, például a szerelemmel is. Úgy látja, hogy idősen a legfontosabb az, hogy valamilyen közösséghez tartozzunk, ahol fel tudjuk tölteni az életünket. Ezen túl képesnek kell lenni a változásra. Bár televíziós személyiségként Jakupcsek Gabriella előnyben van, hiszen egy olyan szakma képviselője, amely folyamatosan változott és változik ma is. A könyveiben is felbukkan az a gondolat, hogy a félelemnél butább érzés a földön nincs, mert olyankor az ismeretlenségről fantáziálunk, ami nem létezik.
Arra a kérdésre, hogy már miért nem vállal új műsorokat, így választolt: „Nincs miért tervezni a műsorvezető létben, ezt én sokáig rosszul láttam. Úgy gondoltam, hogy ez egy hosszabb távra szóló feladat, amiben fejlődni kell. Amikor az ember rájön arra, hogy csak projektek vannak, amik évadról évadra változnak, akkor felvetődik a kérdés, hogy miként lehet erre alapozni egy életpályát. A könyvek és a saját vállalkozás fejlődése jóval biztonságosabb és kiszámíthatóbb. Persze mindemellett imádom a stúdiót, a kamerát és szerintem van a televíziónak is jövője.”
Ha kíváncsi a teljes beszélgetésre, akkor látogasson el a Trade magazin Youtube csatornájára, ahol kéthetente hétfőn este új beszélgetések várják.
Kapcsolódó cikkeink
Baja Sándor: „A magyar munkavállalóknak sokkal kevésbé fontos a munka tartalma, mint európai társaiknak”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Ezt látja Baja Sándor,…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >