Jakupcsek Gabriella: Nem szeretnék egy projekt lenni
A FutureTalks Krizsó Szilviával podcast legutóbbi vendége Jakupcsek Gabriella műsorvezető volt.
„Nekem mindig az kell, hogy történjen valami. Azt gondolom, hogy aki a múlttal foglalkozik, az fenékkel érkezik a jövőbe. Nagyon sok ember ráadásul a múltba menekül. Én viszont rosszul bánok a múltammal és gyakran elfelejtek dolgokat, hogy pontosan hol mikor mi történt. Én a jelennel és a jövővel foglalkozom.” – mondja Jakupcsek Gabriella műsorvezető, akit mostanában a legtöbben a könyveiről ismernek.
A könyvei és Ő is sokat foglalkozik az öregedéssel, az emberi érzésekkel, például a szerelemmel is. Úgy látja, hogy idősen a legfontosabb az, hogy valamilyen közösséghez tartozzunk, ahol fel tudjuk tölteni az életünket. Ezen túl képesnek kell lenni a változásra. Bár televíziós személyiségként Jakupcsek Gabriella előnyben van, hiszen egy olyan szakma képviselője, amely folyamatosan változott és változik ma is. A könyveiben is felbukkan az a gondolat, hogy a félelemnél butább érzés a földön nincs, mert olyankor az ismeretlenségről fantáziálunk, ami nem létezik.
Arra a kérdésre, hogy már miért nem vállal új műsorokat, így választolt: „Nincs miért tervezni a műsorvezető létben, ezt én sokáig rosszul láttam. Úgy gondoltam, hogy ez egy hosszabb távra szóló feladat, amiben fejlődni kell. Amikor az ember rájön arra, hogy csak projektek vannak, amik évadról évadra változnak, akkor felvetődik a kérdés, hogy miként lehet erre alapozni egy életpályát. A könyvek és a saját vállalkozás fejlődése jóval biztonságosabb és kiszámíthatóbb. Persze mindemellett imádom a stúdiót, a kamerát és szerintem van a televíziónak is jövője.”
Ha kíváncsi a teljes beszélgetésre, akkor látogasson el a Trade magazin Youtube csatornájára, ahol kéthetente hétfőn este új beszélgetések várják.
Kapcsolódó cikkeink
Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
Ha valaki még egy ünnepen is a mobilját nézi, ha…
Tovább olvasom >Dr. Szvetelszky Zsuzsanna: „A középvezetők megnyerésével pozitívan lehet befolyásolni a vállalati informális kommunikációt” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Nincs közösség pletyka nélkül, és a pletyka egy szervezeten belül…
Tovább olvasom >Csodagyerekből profi síelő, újgenerációs szakértő és vállalkozó – Trunk Tamás a legújabb FutureTalks podcastban
Életében nem ivott alkoholt és nem járt még szórakozóhelyen, helyette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
Ha valaki még egy ünnepen is a mobilját nézi, ha…
Tovább olvasom >Unicum Akusztik, harmadik epizód
Az Unicum immár harmadik alkalommal hozza el a zene és…
Tovább olvasom >