Ízorgia és design: a NESCAFÉ® Dolce Gusto®
A szeptemberi nagysikerű, divatikon által megálmodott NESCAFÉ® Dolce Gusto® Agatha Ruiz de la Prada Dots – vagyis pöttyös – kollekció piacra dobását követően decemberben a NESCAFÉ® Dolce Gusto® Melody 3 kávéfőző gépet öltöztette új ruhába a cég. A kávézás és teázás szerelmeseinek pedig újabb ünnepi ízvilággal kedveskednek.
A NESCAFÉ® Dolce Gusto® a tejes kávékülönlegességek, így a tökéletes kávé és a garantált tejhab szakértője. A készülék bármely kávéitalt kevesebb, mint egy perc alatt készíti el, használata tehát igen egyszerű.
A NESCAFÉ® Dolce Gusto® 19 különböző ízválasztékából a család minden tagja megtalálja majd a kedvére valót.
A 2006-os bemutatkozás óta a NESCAFÉ® Dolce Gusto® továbbfejlesztette gépeit. Ezek – az első generációs gépekhez képest – 32 %-kal kevesebb CO2-t bocsátanak ki, 41 %-kal kevesebb energiát és 25 %-kal kevesebb vizet használnak, ha a gyártástól a felhasználásig terjedő időszakot vesszük figyelembe. A Magyarországon is kapható, új generációs gépek használaton kívül 20 perc után automatikusan „standby” üzemmódba kapcsolnak és könnyített vízforraló blokkal rendelkeznek. A NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávéfőzők új generációjának minden tagja elnyerte az A-energiaosztályú besorolást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >