Ízkalandok Vajdahunyad várában
Augusztus utolsó hétvégéjén immár második alkalommal rendezte meg az Agrármarketing Centrum Kht. a HÍR-es Íznapokat. A különleges történeti ízutazással és színes műsorokkal a Hagyományok-Ízek-Régiók élelmiszer-gyűjteményben szereplő különleges alapanyagokat és termékeket népszerűsítették a városligeti Vajdahunyad várban.Az AMC által működtetett HAGYOMÁNYOK-ÍZEK-RÉGIÓK (HÍR)- programot a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium 1998-ban indította el az Európai Unió Euroterroirs kezdeményezéséhez csatlakozva. A HÍR-program célkitűzése, hogy létrehozza Magyarország hagyományos és tájjellegű mezőgazdasági termékeinek gyűjteményét, és előmozdítsa gazdasági hasznosításukat. Eddig 300, a magyar gasztronómiai kultúra részét képező hagyományos és tájjellegű élelmiszer szakmai-történeti leírása készült el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >