Ízeket tanít az Omnia új csomagolása
Letisztultabb, kifinomultabb az Omnia őrölt kávécsalád megújult arculata: hangsúlyosabb az ezüstszín, fényesebb, csillogóbb az összbenyomás. A friss design mellett új funkciót is szolgál a Rákospalotán készülő csomagolás; mostantól ízintenzitás skála segíti a vásárlókat az eligazodásban.
Nem mindegy, hogy lágyabb, kevésbé intenzív ízvilágú kávét, vagy karakteresebb, erősebb jellegűt választunk. A kávét kedvelők nagy része nincs tisztában az árnyalatokkal, pusztán annak mentén osztályoz, hogy „jó, erős” a kávé, vagy sem. Holott egy lágy pörkölésű, vagy harmonikus kávé is lehet erős, míg egy intenzívebb is lehet gyenge. Ebből adódóan döntött úgy a tíz percenként 500 kg kávét pörkölő és a teljes magyar kávépiacot vezető1 Douwe Egberts, hogy segíti fogyasztóit a választásban és edukációs céllal feltünteti az ízek intenzitását osztályozó és értelmező skálát, ahol az 1-es jelenti a leginkább lágy, míg a 10-es a legerőteljesebb ízt.
Míg az aranyszínű Omnia Classic közepes pörköléssel és karakteres ízzel a skála szerint 7-es fokozatú, addig a lila Omnia Silk eggyel lágyabb, harmonikusabb, selymes ízével a 6. helyet foglalja el. Ebben az évben jelent meg a telt ízű koffeinmentes változat, a kék Omnia Evening, amely a skála közepére helyezhető. A finom, bársonyos Omnia Melange pedig a leginkább lágy a kínálatban, ezért a 3. helyen szerepel. A skála másik végén a legintenzívebb élményt nyújtó sötét pörkölésű Karaván és Paloma állnak.
Nem véletlen, hogy az itthoni kínálatban nem található egészen lágy ízű, a skála alsó két lépcsőfokára helyezhető termék, mert a világos pörkölésű kávészemekből csak fahéj színű, kissé nyers ízű kávé főzhető, ami például Görögországban közkedvelt, de az itthoni kávéízléstől távol áll.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >