Magazin: Ízek, élmények, információk
Szeptemberben végén a Hotel Intercontinentalban negyedik alkalommal került megrendezésre a már hagyományosnak számító Best of Heinemann rendezvény, ahol a társaság bemutatta aktuális alkoholos és boros portfólióját partnereinek. A rendezvény kiváló alkalom a termékkóstoltatásra, a signature koktélok megismertetésére és a vendéglátós partnerek edukálását célzó előadások szervezésére.
A Heinemann Testvérek Kft. piaci súlya folyamatosan növekszik, zászlóshajója a Jim Beam, amely a Nielsen felmérése alapján 2017 végére a mind a horeca, mind a retail kiskereskedelmi csatornában piacvezető pozíciót szerzett kategóriájában. Ennek elismeréseként a cég az idei Beam Suntory International konferencián elnöki díjban részesült. //
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes borok térnyerése: dinamikus növekedés és hazai sikerek
Az alkoholmentes borok piaca az elmúlt években jelentős növekedést mutatott,…
Tovább olvasom >Magasabb minőségű borokat készítene a Grand Tokaj Zrt.
A magasabb minőségi kategóriákba tartozó borok előállítására kell összpontosítania a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Új Guinness rekord: 112 méteres Dobos-torta készült!
Guiness rekordot döntöttek a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum Dobos C.…
Tovább olvasom >Az MVI ismét a TOP10 legbefolyásosabb szakmai szervezet között
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) 2025-ben ismét bekerült a turizmus…
Tovább olvasom >