Magazin: Ízek, élmények, információk
Szeptemberben végén a Hotel Intercontinentalban negyedik alkalommal került megrendezésre a már hagyományosnak számító Best of Heinemann rendezvény, ahol a társaság bemutatta aktuális alkoholos és boros portfólióját partnereinek. A rendezvény kiváló alkalom a termékkóstoltatásra, a signature koktélok megismertetésére és a vendéglátós partnerek edukálását célzó előadások szervezésére.
A Heinemann Testvérek Kft. piaci súlya folyamatosan növekszik, zászlóshajója a Jim Beam, amely a Nielsen felmérése alapján 2017 végére a mind a horeca, mind a retail kiskereskedelmi csatornában piacvezető pozíciót szerzett kategóriájában. Ennek elismeréseként a cég az idei Beam Suntory International konferencián elnöki díjban részesült. //
Kapcsolódó cikkeink
A borászatban a fitoplazma és a piac változása a legsürgetőbb kihívás a szakértők szerint
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Bormarketing Ügynökség stratégiájában kiemelt hangsúlyt kap a külpiacok erősítése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által komponált magyar bor nyert a világ egyik legrangosabb versenyén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Strandbüféket, fesztiválokat és fagyizókat vizsgált a fogyasztóvédelmi hatóság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Netrisk: az utasbiztosítások átlagdíja 1,5 százalékkal nőtt a nyári szezonban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elindult az „Év Szállodája 2025” pályázat – a legjobbak versenye a magyar turizmusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >