Itthonról válogatva – hazai értékek a PENNY polcain

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 26. 07:31

A PENNY számára kiemelten fontos, hogy vásárlói friss, megbízható hazai termékeket találjanak a polcokon. „Itthonról válogatva” programjával nemcsak a magyar gazdákat támogatja, hanem rövidebb ellátási lánccal, stabil beszállítói kapcsolatokkal és átlátható eredetjelöléssel válaszol a tudatos vásárlói igényekre – mindezt pénztárcabarát áron.

Tudatos vásárlói döntések a polcok előtt

A magyar vásárlók számára a hazai termékek elsősorban a jobb íz és a frissesség garanciáját jelentik, egyre többen keresik tudatosan a magyar gazdáktól érkező élelmiszereket – legyen szó zöldségekről, gyümölcsökről vagy akár a friss húsokról. A PENNY célja, hogy ezt az igényt a lehető legjobban kiszolgálja, választékának kétharmada ezért hazai szállítóktól érkezik a polcokra.

Az „Itthonról válogatva” program ennek a szemléletnek az egyik legfontosabb eszköze: a jól ismert logóval ellátott termékek segítik a tudatos döntést, és garantálják, hogy az adott áru magyar termelőtől származik. Emellett az üzletekben több mint 1000 termék viseli a Magyar Termék védjegyet, amely további, a minőséget és a magyarságot jelző biztosítékként szolgál a vásárlók számára.

A PENNY saját márkás termékfejlesztéseinél és a beszállítói tendereknél is kiemelt szempont a magyar származás. Saját márkás termékei közül a Kedvenc Hentese és a SISSY márkák teljes választéka 100%-ban hazai, ez összesen 150-féle magyar húsipari- és tejterméket jelent a két márka kínálatában.

A PENNY kommunikációs kampányaiban is kiemelt figyelmet fordít ezek népszerűsítésére, hogy minél többen felismerjék: az itthonról válogatott termékek választása nemcsak személyes, hanem egyben közösségi érték is.

Magyar beszállítókkal a hazai agrárium támogatásáért

A PENNY hazai beszállítói hálózata Magyarország teljes területét lefedi, és elkötelezett abban, hogy stabil, hosszú távú partnerségeket alakítson ki. Partneri együttműködéseit folyamatosan erősíti, és célja, hogy a lokális ellátási láncok fejlesztésével és a tudatos vásárlás ösztönzésével tovább növelje a magyar termékek iránti népszerűséget.

A hazai választék biztosítása a PENNY számára nemcsak a fogyasztói élményről, hanem a nemzetgazdaság élénkítéséről is szól. A magyar termékek előnyben részesítésével a vállalat nem csupán a hazai termelőket és vásárlókat támogatja, egyúttal hozzájárul a munkahelyteremtéshez, a külkereskedelmi mérleg javításához is, így elősegítve a magyar gazdaság erősödését.

Itthonról válogatva a fenntarthatóságért

A hazai termékek kínálatával a PENNY fenntarthatósági célokat is követ: a rövidebb ellátási lánc nemcsak a friss termékekre garancia, csökkenti a szállítási távolságot, rövidebb raktározást igényel, így kisebb ökológiai lábnyommal jár.

Az élelmiszerlánc a Girbe-gurba projektje keretében továbbá a nem szabványos méretű és formájú zöldségeket, gyümölcsöket is átveszi a hazai termelőktől. Ezek ugyan esztétikailag eltérhetnek a megszokottól, de minőségük ugyanolyan kifogástalan. Ezzel fellép az élelmiszer-pazarlás ellen, támogatja a magyar gazdákat, miközben kedvező árat biztosít. (x)

Kapcsolódó cikkeink