Itthonról válogatva – hazai értékek a PENNY polcain
A PENNY számára kiemelten fontos, hogy vásárlói friss, megbízható hazai termékeket találjanak a polcokon. „Itthonról válogatva” programjával nemcsak a magyar gazdákat támogatja, hanem rövidebb ellátási lánccal, stabil beszállítói kapcsolatokkal és átlátható eredetjelöléssel válaszol a tudatos vásárlói igényekre – mindezt pénztárcabarát áron.
Tudatos vásárlói döntések a polcok előtt
A magyar vásárlók számára a hazai termékek elsősorban a jobb íz és a frissesség garanciáját jelentik, egyre többen keresik tudatosan a magyar gazdáktól érkező élelmiszereket – legyen szó zöldségekről, gyümölcsökről vagy akár a friss húsokról. A PENNY célja, hogy ezt az igényt a lehető legjobban kiszolgálja, választékának kétharmada ezért hazai szállítóktól érkezik a polcokra.
Az „Itthonról válogatva” program ennek a szemléletnek az egyik legfontosabb eszköze: a jól ismert logóval ellátott termékek segítik a tudatos döntést, és garantálják, hogy az adott áru magyar termelőtől származik. Emellett az üzletekben több mint 1000 termék viseli a Magyar Termék védjegyet, amely további, a minőséget és a magyarságot jelző biztosítékként szolgál a vásárlók számára.
A PENNY saját márkás termékfejlesztéseinél és a beszállítói tendereknél is kiemelt szempont a magyar származás. Saját márkás termékei közül a Kedvenc Hentese és a SISSY márkák teljes választéka 100%-ban hazai, ez összesen 150-féle magyar húsipari- és tejterméket jelent a két márka kínálatában.
A PENNY kommunikációs kampányaiban is kiemelt figyelmet fordít ezek népszerűsítésére, hogy minél többen felismerjék: az itthonról válogatott termékek választása nemcsak személyes, hanem egyben közösségi érték is.
Magyar beszállítókkal a hazai agrárium támogatásáért
A PENNY hazai beszállítói hálózata Magyarország teljes területét lefedi, és elkötelezett abban, hogy stabil, hosszú távú partnerségeket alakítson ki. Partneri együttműködéseit folyamatosan erősíti, és célja, hogy a lokális ellátási láncok fejlesztésével és a tudatos vásárlás ösztönzésével tovább növelje a magyar termékek iránti népszerűséget.
A hazai választék biztosítása a PENNY számára nemcsak a fogyasztói élményről, hanem a nemzetgazdaság élénkítéséről is szól. A magyar termékek előnyben részesítésével a vállalat nem csupán a hazai termelőket és vásárlókat támogatja, egyúttal hozzájárul a munkahelyteremtéshez, a külkereskedelmi mérleg javításához is, így elősegítve a magyar gazdaság erősödését.
Itthonról válogatva a fenntarthatóságért
A hazai termékek kínálatával a PENNY fenntarthatósági célokat is követ: a rövidebb ellátási lánc nemcsak a friss termékekre garancia, csökkenti a szállítási távolságot, rövidebb raktározást igényel, így kisebb ökológiai lábnyommal jár.
Az élelmiszerlánc a Girbe-gurba projektje keretében továbbá a nem szabványos méretű és formájú zöldségeket, gyümölcsöket is átveszi a hazai termelőktől. Ezek ugyan esztétikailag eltérhetnek a megszokottól, de minőségük ugyanolyan kifogástalan. Ezzel fellép az élelmiszer-pazarlás ellen, támogatja a magyar gazdákat, miközben kedvező árat biztosít. (x)
Kapcsolódó cikkeink
GLS az innováció élvonalában
A GLS Hungary az elmúlt években látványos fejlesztésekkel formálta újra…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség – A Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Gyorsabban, zöldebben, okosabban – Ez ma az FMCG-szállítmányozás minimuma
Infláció, sofőrhiány, szigorodó szabályozás és zöld elvárások – ezek egyszerre…
Tovább olvasom >További cikkeink
GLS az innováció élvonalában
A GLS Hungary az elmúlt években látványos fejlesztésekkel formálta újra…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség – A Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Hagyomány és jövő egy helyen – Vár a 82. OMÉK
Szeptember 18–21. között ismét a Hungexpo teljes területe ad otthont…
Tovább olvasom >