Itthon, Magyarországon
Új turisztikai portál indult, amely Magyarországot mutatja be, többek között gasztronómiai és turisztikai szempontból – adta hírül a welovebudapest.hu. – A Hello Hungary platform három pillére: egy interaktív gasztroturisztikai kalauz, egy online turisztikai magazin, valamint egy eseménynaptár.
A gasztroturisztikai kalauz térképeket használ, amelyen több száz vendéglátóhely, borászat, kávézó, cukrászda, farm, kézműves műhely adatlapja kerül megjelenítésre, Budapesten kívüli, országos spektrummal: naprakész és hasznos információkkal, illetve funkciókkal tűzdelve, fotókkal illusztrálva ad képet a turisztikailag is vonzerővel bíró célpontokról.
Az online magazin tartalmának gerincét meghallgatható cikkek, friss hírek és mozgóképi tartalmak adják, a desztinációk aktív, gasztronómiai és kulturális turisztikai célpontjait ajánlva a látogatók figyelmébe. Olyan paraméterek, mint az akadálymentesített, a családbarát vagy éppen a kerékpáros– és kutyabarát segítenek eligazodni a döntésben.
Az eseménynaptár a vidéki rendezvényekre épít, elsősorban koncertekre, fesztiválokra, sporteseményekre. Belföldi utazásra ösztönző narrációt kaptak a térségeket bemutató videók és VR-tartalmak, valamint a portál Facebook- és Instagram-oldala is. A platform tartalmai angol nyelven is elérhetőek.//
A fenti cikk a Trade magazin 2022.08-09. 138. oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >