Itthon is árat emel az Unilever
A növényi olajok drasztikus drágulása miatt a margarinokért, ketchupokért, majonézekért, mustárokért és jégkrémekért nálunk is többet kell fizetni.
Az angol–holland anyavállalat
világszerte jelentős áremeléseket hajt végre.
A cég tavaly 3–10 százalékkal emelte növényi
olajat tartalmazó termékei árát, az idén
pedig további 5–15 százalékos drágulásra
lehet számítani, mivel a növényi olajok és
zsírok ára egy év alatt megduplázódott.
Az előrejelzések szerint a drágulás 2009-ben is
folytatódik.
A világpiaci árrobbanás
kevésbé érinti viszont a cég
ételízesítőit, így ezek ára az
átlagosnál kisebb mértékben emelkedik
majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >