Új Nivea termékcsalád a piacon
Mindannyian szeretjük megsimogatni a párunk haját, elkészíteni a kislányunk copfját, vagy végigfuttatni az ujjunkat a tincseink között – különösen, ha a frizura selymes és ápolt. A hidratáltságnak meghatározó szerepe van abban, hogy mennyire jó érzés a hajunkon végigsimítani. Az új NIVEA HYDRO CARE termékcsalád aloe verával és vízililiommal pótolja a haj természetes nedvességszintjét nap mint nap.
A NIVEA HYDRO CARE kondicionáló termékek annyira finomak és lágyak, hogy a felnőttek mellett akár az iskolás gyerekek is használhatják őket. A gyermekek haja és fejbőre sokkal érzékenyebb, mint a felnőtteké. A NIVEA termékfejlesztőinek mindig a szemük előtt lebeg, hogy kíméletes termékeket alkossanak, mindez a HYDRO CARE termékek esetében az átlagosnál is nagyobb hangsúlyt kapott. „Úgy válogattunk a különböző összetevők és formulák között, hogy közben optimális egyensúlyt alakítsunk ki a hatékonyság és a kíméletesség között” – magyarázza Dr. Sven Frey a Beiersdorf Hair Care & Styling Termékfejlesztési Részlegének vezetője. „Alapos in vitro és in vivo vizsgálatokat1 végeztünk, hogy megtaláljuk azt a formulát, mely hatékony és gyengéd egyszerre. A termékfejlesztési folyamat végén alkalmazhatósági tanulmányt is készítettünk gyógyszerészek bevonásával. „Ezt egy nagyszabású piackutatás követte, melynek során az önkéntes tesztelők hosszabb időn keresztül otthonukban próbálhatták ki a termékeket. Ez a kutatás megerősítette, hogy a HYDRO CARE termékeknek köszönhetően a haj hidratáltsága érzékelhetően megnő és selymesen puhává is válik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >