Itt az új HELL ZERO
A tudatos étkezés, kalóriák számolgatása során gyakran felmerül a kérdés, milyen italt érdemes választanunk az étrendünkhöz, ha egy kis extra ízélményre vágyunk? Nem könnyű energiamentes élvezetet találni, kompromisszumok nélkül.
A HELL-nél az elmúlt időszakban gőzerővel dolgoztak a cukormentes portfólió megújításán, amelynek eredménye a vadonatúj, júniustól elérhető ribizli-grapefruit ízű HELL ZERO. Ezzel a termékbevezetéssel a ZERO portfólió immáron három variánssal várja fogyasztókat a megszokott HELL-élménnyel, ráadásul a termékcsalád másik két tagjának receptúrája is tökéletesítésen esett át.
A HELL ZERO ribizli-grapefruit – a megújult receptúrájú termékcsalád többi tagjához hasonlóan – cukor-, aszpartám- és szénhidrát-mentes, így azok is élvezhetik az ütős ízkombinációt, akik odafigyelnek az alacsony kalóriabevitelre. A frissítő, gyümölcsös ízvilág mellett a 32mg/100ml koffein és az 5 féle B-vitamin gondoskodik az extra lendületről* a hosszú nyári napokon.
Az új HELL ZERO, mint valamennyi HELL termék, tartósítószer nélkül került a végtelenszer újrahasznosítható aludobozokba.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >A HELL Boxing Kings újra az élre tör: Visszatér a ringbe az egyik legnagyobb magyar celeb, Istenes Bence!
Istenes Bence már számtalan alkalommal bebizonyította, hogy jóval több, mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >