Itt az új HELL ZERO
A tudatos étkezés, kalóriák számolgatása során gyakran felmerül a kérdés, milyen italt érdemes választanunk az étrendünkhöz, ha egy kis extra ízélményre vágyunk? Nem könnyű energiamentes élvezetet találni, kompromisszumok nélkül.
A HELL-nél az elmúlt időszakban gőzerővel dolgoztak a cukormentes portfólió megújításán, amelynek eredménye a vadonatúj, júniustól elérhető ribizli-grapefruit ízű HELL ZERO. Ezzel a termékbevezetéssel a ZERO portfólió immáron három variánssal várja fogyasztókat a megszokott HELL-élménnyel, ráadásul a termékcsalád másik két tagjának receptúrája is tökéletesítésen esett át.
A HELL ZERO ribizli-grapefruit – a megújult receptúrájú termékcsalád többi tagjához hasonlóan – cukor-, aszpartám- és szénhidrát-mentes, így azok is élvezhetik az ütős ízkombinációt, akik odafigyelnek az alacsony kalóriabevitelre. A frissítő, gyümölcsös ízvilág mellett a 32mg/100ml koffein és az 5 féle B-vitamin gondoskodik az extra lendületről* a hosszú nyári napokon.
Az új HELL ZERO, mint valamennyi HELL termék, tartósítószer nélkül került a végtelenszer újrahasznosítható aludobozokba.
Kapcsolódó cikkeink
Díjjal zárja az évet a HELL
Amellett, hogy több piacvezető márkával és több mint 60 országot…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >További cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Személyzet nélküli okosüzletet nyit az Auchan
Hamarosan új, innovatív kereskedelmi egységgel áll elő az Auchan Magyarország.…
Tovább olvasom >