Itt az új Dreher Hidegkomlós Calypso komlóval
A tavalyi év egyik nagy slágere, a Dreher Hidegkomlós, új komlóval és új külsővel kerül vissza a polcokra. A megújult köntös és ízvilág mögött azonban több van, mint azt elsőre gondolnánk, mert a klasszikus Drehert kivéve mindegyik Drehertermék megkapta az informatív és dinamikus külsőt.
A tavalyi évben vezettük be a Hidegkomlóst a kereskedelmi forgalomba, miután a 2014-es DreherFeszten a közönség kedvence lett. Az új terméknek nagy sikere volt és azonnal elnyerte a fogyasztók kegyeit, akik egyre inkább megnézik mit is isznak és keresik a különleges ízeket. Éppen ezért, cégünk nem állt meg és maradt a bevált a receptnél, hanem azt tettük, amit mindig is. Kerestük az új ízeket. Ennek az eredményezett a Calypso komlóval hidegkomlózott sör, az új Hidegkomlós. Rengeteg olyan komló van, amit még ki lehet és kell is próbálnia a fogyasztóknak, ezért is esett idén egy másik komlóra a választásunk. Az új komló mellett szólt egy másik tényező is, mégpedig a Citra komlóból keletkezett piaci hiány. Mindenképpen garantálni szeretnénk fogyasztóink számára az állandó minőséget és a termékünk folyamatos elérhetőségét.Ezért tehát a komlóváltás egyszerre volt szükséges és célszerű, hiszen ezáltal a fogyasztók betekintést nyerhetnek a komlók végtelen és varázslatos világába. A Calypso komló más karakterekkel rendelkezik, mint a tavaly használt Citra. Almás, körtés, trópusi gyümölcsös ízvilágával igazán különleges ízt ad a sörnek a hidegkomlózás után.
Azonban nem csak a komló új idén, hanem a csomagolás is. Az új arculat a klasszikus Dreheren kívül minden termékünket is érinti és azon kívül, hogy modernebb, fiatalosabb külsőt kaptak még informatívabbak is lettek. A megújult csomagolás pontos információt ad fogyasztóinknak a sör jellegzetes alapanyagairól. Komló, maláta, élesztő és víz a sörök 4 alapvető alkotóeleme és most már azt is le lehet olvasni a dobozról,ezek közül melyik a meghatározó a sörben. Emellett három ízjegyet tüntetünk még fel a csomagoláson: illatintenzitás, ízintenzitás, komlókeserűség. Ezek alapján bárki eldöntheti, hogy melyik sört szeretné fogyasztani, hiszen az ízjegyek segítségével meghatározhatja, hogy az adott sör a szájízének megfelelő-e. A megújult külső azon törekvésünket tükrözi, hogy szeretnénk a fogyasztókat képezni, hogy tisztában legyenek azzal, mit isznak és el tudják dönteni milyen stílusú söröket is kedvelnek igazán. Az ízjegyek mellett még, rákerült az is a csomagolásra, amit nem sokan tüntetnek fel, hogy milyen komló hozzáadásával készült a sör. Már bárki láthatja, hogy a Hidegkomlós honnan kapja a frissítő ízét.
„A Dreher számára 2016 meghatározó év, ugyanis azt a tendenciát látjuk, hogy a fogyasztók egyre inkább mernek új ízekkel kísérletezni és keresik is azokat. Pontosan, mint a Dreher. Szeretnénk segíteni nekik felfedezni a láger sörök gyönyörű és szerteágazó világát, hiszen eddig is ez volt a széles termékpalettánk célja és ez a törekvés szülte meg a Hidegkomlóst is.” – mondta Szabó Enikő, a Dreher márkamenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >