Itt a tejeskávé receptekhez fejlesztett Nespresso Barista Creations for Milk Vertuo kávékollekció
Bármilyen csészeméretben és ízesítéssel fogyasszuk is, a tejes kávéreceptek a mai napig nagyon népszerűek Magyarországon. A kávé minőségének és ízprofiljának szempontjából azonban korántsem mindegy, milyen típusú és mennyiségű tejet használunk bizonyos kávétípusokhoz. A a Nespresso kávészakértői megalkották a Vertuo rendszerhez az új Barista Creations for Milk kávékapszula-kollekciót.

Itt az új kollekció, tejeskávékhoz
A kávé a leggyakrabban fogyasztott forró italunk, melyet a Nespresso felmérése szerint az emberek 73%-a napi rendszerességgel iszik. A megkérdezettek 81%-a ízesíti az italt, leggyakrabban tejjel és cukorral, de a mesterséges ízesítők is egyre elterjedtebbek. A tejek esetében leggyakrabban klasszikus tehéntejet használunk, ezt követi a kávétejszín és a növényi italok, melyek közül a kókusztej a legnépszerűbb. A hozzáadott tej hőmérsékletét illetően pedig megoszlik a minta: egyre többen készítenek tehéntejből készült forró tejhabot házilag, de még mindig a hideg tej a leggyakrabban használt ízesítő.
A tejeskávék szerelmeseinek alkotta meg a Nespresso az új Barista Creations for Milk kollekcióját, hogy a Vertuo rendszer fogyasztói is élvezhessék otthonuk kényelmében a változatos és tökéletes tejes kávérecepteket. A kínálat változatos ízprofilokat vonultat fel különböző csészeméretekben. A származási hely gondos megválasztásával és a blend szakszerű megkomponálásával alkotott termékcsalád mostantól állandó jelleggel elérhető a Nespresso Vertuo kínálatában.
„A kávé és tej összhatását nem bízhatjuk a véletlenre, ezért szakértői csapatunk fáradhatatlanul kísérletezett az egyes kávék és a tej legélvezetesebb párosának megalkotásával”
– mondta Márkosi Balázs, a Nespresso kávénagykövete.
„Mindennek alapja a kávébab, hiszen a különféle kávéfajták aromaprofilja és ízvilága más és más. Mivel a kávé és a tej végső összhangjára a pörkölés is hatással van, számtalan kísérletet végeztünk, hogy pontosan eltaláljuk a pörkölés hőfokát és időtartamát, amivel kiemelhetjük a keverékek gazdag ízvilágát, majd mindezt egyensúlyba hozhatjuk a tej krémes édességével.”
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >