Itt a Számlázz.hu tavaszi kampánya
A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és 31. között.
A Számlázz.hu legújabb kampányában azoké a vállalkozóké a főszerep, akik többé már nem izgulnak pénzügyeik adminisztrációja miatt. A cél a piacvezető pozíció megerősítése, valamint az ügyfélportfólió bővítése.
Az üzenet egyértelmű; a kisvállalkozóknak a Számlázz.hu segítségével már csak a vállalkozásukra kell koncentrálniuk, a tételmondat is ehhez illeszkedik: Nyugi, számlázásod és pénzügyeid nálunk jó kezekben vannak.
A koncepció a fintech vállalat széles és folyamatosan fejlesztett szolgáltatási portfóliójára fókuszál, mely által jelentősen leegyszerűsíti a vállalkozók (és a könyvelők) életét. A számlázás és a pénzügyek kezelése stresszforrás lehet, ha nem állnak rendelkezésre a megfelelő eszközök a jogszabályi változások nyomon követéséhez, vagy a gördülékeny adminisztrációhoz. A Számlázz.hu rendszere könnyen kezelhető és megbízható, ezáltal a lehető legkevesebb időt vonja el az ügyfelektől, akik így a vállalkozásuk sikerére – vagy bármi másra – koncentrálhatnak. Ügyfeleik tehát nyugodtak lehetnek, ugyanis a pénzügyeik menedzselése egyszerű és gyors.
“Az egyéni vállalkozóktól kezdve a webshopokon át, több mint 700.000 ügyfél számára nyújtunk széleskörű és változatos szolgáltatást. Ügyfeleink pedig nemcsak elégedettek, hanem nyugodtak is lehetnek, hiszen nálunk mind a számlázásukat, mind a pénzügyi adminisztráció egyéb területein felmerülő feladataikat egyszerűen és gyorsan intézhetik. Legújabb kampányunkban is ezt szerettük volna hangsúlyozni és megmutatni a még online számlázó választás – vagy akár vállalkozás indítás – előtt állóknak.”
– mondta el Tóth Zoltán, operatív- és marketing vezető.
A kampány változatos karakterek segítségével szólítja meg széles célcsoportját: állatorvos, szerelő, keramikus, kertész és könyvelő is megjelenik az anyagokon. Az outdoor és digitális felületeken feltűnő kreatívok a Számlázz.hu különböző előnyeivel, kényelmi szolgáltatásaival támasztják alá a felhasználók nyugalmát.
A Számlázz.hu a digitális kor hajnalától szolgálja ügyfeleit, a fintech vállalat tavaly ünnepelte 18. születésnapját. Jelenleg a piacvezető cég pedig több mint 700 ezer vállalkozó számára biztosít könnyen kezelhető és biztonságos integrált platformot. A Republic Grouppal az együttműködés 2023 tavaszán kezdődött, azóta a kreatív kampányok mellett a PR-kommunikációt és a social media felületek kezelését is az ügynökség végzi.
Kapcsolódó cikkeink
E-nyugta: vállalkozásokat segítő információs oldalt indított a Számlázz.hu
Új élet kezdődik vállalkozók tízezrei számára: április elsején hatályba lépett…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >