Itt a Számlázz.hu tavaszi kampánya
A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és 31. között.
A Számlázz.hu legújabb kampányában azoké a vállalkozóké a főszerep, akik többé már nem izgulnak pénzügyeik adminisztrációja miatt. A cél a piacvezető pozíció megerősítése, valamint az ügyfélportfólió bővítése.
Az üzenet egyértelmű; a kisvállalkozóknak a Számlázz.hu segítségével már csak a vállalkozásukra kell koncentrálniuk, a tételmondat is ehhez illeszkedik: Nyugi, számlázásod és pénzügyeid nálunk jó kezekben vannak.
A koncepció a fintech vállalat széles és folyamatosan fejlesztett szolgáltatási portfóliójára fókuszál, mely által jelentősen leegyszerűsíti a vállalkozók (és a könyvelők) életét. A számlázás és a pénzügyek kezelése stresszforrás lehet, ha nem állnak rendelkezésre a megfelelő eszközök a jogszabályi változások nyomon követéséhez, vagy a gördülékeny adminisztrációhoz. A Számlázz.hu rendszere könnyen kezelhető és megbízható, ezáltal a lehető legkevesebb időt vonja el az ügyfelektől, akik így a vállalkozásuk sikerére – vagy bármi másra – koncentrálhatnak. Ügyfeleik tehát nyugodtak lehetnek, ugyanis a pénzügyeik menedzselése egyszerű és gyors.
“Az egyéni vállalkozóktól kezdve a webshopokon át, több mint 700.000 ügyfél számára nyújtunk széleskörű és változatos szolgáltatást. Ügyfeleink pedig nemcsak elégedettek, hanem nyugodtak is lehetnek, hiszen nálunk mind a számlázásukat, mind a pénzügyi adminisztráció egyéb területein felmerülő feladataikat egyszerűen és gyorsan intézhetik. Legújabb kampányunkban is ezt szerettük volna hangsúlyozni és megmutatni a még online számlázó választás – vagy akár vállalkozás indítás – előtt állóknak.”
– mondta el Tóth Zoltán, operatív- és marketing vezető.
A kampány változatos karakterek segítségével szólítja meg széles célcsoportját: állatorvos, szerelő, keramikus, kertész és könyvelő is megjelenik az anyagokon. Az outdoor és digitális felületeken feltűnő kreatívok a Számlázz.hu különböző előnyeivel, kényelmi szolgáltatásaival támasztják alá a felhasználók nyugalmát.
A Számlázz.hu a digitális kor hajnalától szolgálja ügyfeleit, a fintech vállalat tavaly ünnepelte 18. születésnapját. Jelenleg a piacvezető cég pedig több mint 700 ezer vállalkozó számára biztosít könnyen kezelhető és biztonságos integrált platformot. A Republic Grouppal az együttműködés 2023 tavaszán kezdődött, azóta a kreatív kampányok mellett a PR-kommunikációt és a social media felületek kezelését is az ügynökség végzi.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >