Itt a Számlázz.hu tavaszi kampánya
A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és 31. között.
A Számlázz.hu legújabb kampányában azoké a vállalkozóké a főszerep, akik többé már nem izgulnak pénzügyeik adminisztrációja miatt. A cél a piacvezető pozíció megerősítése, valamint az ügyfélportfólió bővítése.
Az üzenet egyértelmű; a kisvállalkozóknak a Számlázz.hu segítségével már csak a vállalkozásukra kell koncentrálniuk, a tételmondat is ehhez illeszkedik: Nyugi, számlázásod és pénzügyeid nálunk jó kezekben vannak.
A koncepció a fintech vállalat széles és folyamatosan fejlesztett szolgáltatási portfóliójára fókuszál, mely által jelentősen leegyszerűsíti a vállalkozók (és a könyvelők) életét. A számlázás és a pénzügyek kezelése stresszforrás lehet, ha nem állnak rendelkezésre a megfelelő eszközök a jogszabályi változások nyomon követéséhez, vagy a gördülékeny adminisztrációhoz. A Számlázz.hu rendszere könnyen kezelhető és megbízható, ezáltal a lehető legkevesebb időt vonja el az ügyfelektől, akik így a vállalkozásuk sikerére – vagy bármi másra – koncentrálhatnak. Ügyfeleik tehát nyugodtak lehetnek, ugyanis a pénzügyeik menedzselése egyszerű és gyors.
“Az egyéni vállalkozóktól kezdve a webshopokon át, több mint 700.000 ügyfél számára nyújtunk széleskörű és változatos szolgáltatást. Ügyfeleink pedig nemcsak elégedettek, hanem nyugodtak is lehetnek, hiszen nálunk mind a számlázásukat, mind a pénzügyi adminisztráció egyéb területein felmerülő feladataikat egyszerűen és gyorsan intézhetik. Legújabb kampányunkban is ezt szerettük volna hangsúlyozni és megmutatni a még online számlázó választás – vagy akár vállalkozás indítás – előtt állóknak.”
– mondta el Tóth Zoltán, operatív- és marketing vezető.
A kampány változatos karakterek segítségével szólítja meg széles célcsoportját: állatorvos, szerelő, keramikus, kertész és könyvelő is megjelenik az anyagokon. Az outdoor és digitális felületeken feltűnő kreatívok a Számlázz.hu különböző előnyeivel, kényelmi szolgáltatásaival támasztják alá a felhasználók nyugalmát.
A Számlázz.hu a digitális kor hajnalától szolgálja ügyfeleit, a fintech vállalat tavaly ünnepelte 18. születésnapját. Jelenleg a piacvezető cég pedig több mint 700 ezer vállalkozó számára biztosít könnyen kezelhető és biztonságos integrált platformot. A Republic Grouppal az együttműködés 2023 tavaszán kezdődött, azóta a kreatív kampányok mellett a PR-kommunikációt és a social media felületek kezelését is az ügynökség végzi.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >