Itt a Számlázz.hu tavaszi kampánya
A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig a Republic Group csapata koordinálta. A kreatívok outdoor és digitális felületeken, vagyis épülethálón, óriásplakátokon, citylightokon és online platformokon is feltűnnek majd május 1. és 31. között.
A Számlázz.hu legújabb kampányában azoké a vállalkozóké a főszerep, akik többé már nem izgulnak pénzügyeik adminisztrációja miatt. A cél a piacvezető pozíció megerősítése, valamint az ügyfélportfólió bővítése.
Az üzenet egyértelmű; a kisvállalkozóknak a Számlázz.hu segítségével már csak a vállalkozásukra kell koncentrálniuk, a tételmondat is ehhez illeszkedik: Nyugi, számlázásod és pénzügyeid nálunk jó kezekben vannak.
A koncepció a fintech vállalat széles és folyamatosan fejlesztett szolgáltatási portfóliójára fókuszál, mely által jelentősen leegyszerűsíti a vállalkozók (és a könyvelők) életét. A számlázás és a pénzügyek kezelése stresszforrás lehet, ha nem állnak rendelkezésre a megfelelő eszközök a jogszabályi változások nyomon követéséhez, vagy a gördülékeny adminisztrációhoz. A Számlázz.hu rendszere könnyen kezelhető és megbízható, ezáltal a lehető legkevesebb időt vonja el az ügyfelektől, akik így a vállalkozásuk sikerére – vagy bármi másra – koncentrálhatnak. Ügyfeleik tehát nyugodtak lehetnek, ugyanis a pénzügyeik menedzselése egyszerű és gyors.
“Az egyéni vállalkozóktól kezdve a webshopokon át, több mint 700.000 ügyfél számára nyújtunk széleskörű és változatos szolgáltatást. Ügyfeleink pedig nemcsak elégedettek, hanem nyugodtak is lehetnek, hiszen nálunk mind a számlázásukat, mind a pénzügyi adminisztráció egyéb területein felmerülő feladataikat egyszerűen és gyorsan intézhetik. Legújabb kampányunkban is ezt szerettük volna hangsúlyozni és megmutatni a még online számlázó választás – vagy akár vállalkozás indítás – előtt állóknak.”
– mondta el Tóth Zoltán, operatív- és marketing vezető.
A kampány változatos karakterek segítségével szólítja meg széles célcsoportját: állatorvos, szerelő, keramikus, kertész és könyvelő is megjelenik az anyagokon. Az outdoor és digitális felületeken feltűnő kreatívok a Számlázz.hu különböző előnyeivel, kényelmi szolgáltatásaival támasztják alá a felhasználók nyugalmát.
A Számlázz.hu a digitális kor hajnalától szolgálja ügyfeleit, a fintech vállalat tavaly ünnepelte 18. születésnapját. Jelenleg a piacvezető cég pedig több mint 700 ezer vállalkozó számára biztosít könnyen kezelhető és biztonságos integrált platformot. A Republic Grouppal az együttműködés 2023 tavaszán kezdődött, azóta a kreatív kampányok mellett a PR-kommunikációt és a social media felületek kezelését is az ügynökség végzi.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >Lezárult az idei mobil-visszagyűjtő kampány az Auchanban
Az Auchan Magyarország idén is csatlakozott a KÖVET Egyesület, a Jane…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >