Itt a Nespresso ünnepi Limited Edition kollekciója
A Nespresso rajongók számára nemcsak a közelgő karácsony miatt örömteli az év végi időszak, hanem mert a márka minden évben ilyenkor jelenti be, hogy kivel alkotta meg a várva várt, ünnepi Limited Edition kollekcióját. Az idei partner a francia Fusalp luxus ruházati márka, mely páratlan eleganciájával több mint 70 éve varázsolja sikkessé az Alpok sípályáin kikapcsolódni vágyók sportruházatát.
Az ünnepi Limited Edition kollekció ezúttal az Alpok hófödte csúcsainak hangulatát idézi fel: elég csak rápillantani a csomagolásokon és a kiegészítőkön visszaköszönő, luxus sí- és télisportruházatot gyártó Fusalp emblematikus gyémántmetszésű mintázatára, vagy megkóstolni az alpesi hüttékben elérhető jellegzetes ételeket és italokat idéző kávékülönlegességeket, az alpesi hangulat garantált.
A kávérajongók ezúttal is többféle ünnepi Original és Vertuo kávékapszula közül válogathatnak, melyeket megkóstolva belefeledkezhetnek a különleges ízekbe és aromákba – akár otthonuk kényelmében, akár a lesiklások közti pihenők során, vagy miközben elgyönyörködnek a téli táj szépségében. A Nespresso x Fusalp ünnepi kávékínálatban két klasszikus feketekávé (Festive Black Espresso és Festive Black Double Espresso), két karácsonyi meghittséget árasztó karamellás-mandulás ízesített kávé (Frosted Caramel Nuts), valamint két forralt boros fűszerekre emlékeztető, kicsit merészebb ízzel kényeztető blend (Seasonal Delight Spices) repít minket az adventi vásárok és téli síelések semmihez sem hasonlítható csodavilágába.
A kollekció idén sem lenne teljes a közönségkedvenc adventi naptár nélkül, amely ezúttal is örömtelivé varázsolja a várakozás napjait, de a Nespresso és a Fusalp közös Limited Edition kollekciójának részeként ezúttal letisztult porceláncsésze, éjkék színű, nagyméretű utazóbögre, valamint kávékoktélospohár és különleges rózsaborsos-bergamottos csokoládé is kerülhet a karácsonyfa alá.
A limitált kiadású ünnepi kollekció október 30-tól a készlet erejéig érhető el a Nespresso Boutique-okban és online.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő…
Tovább olvasom >Mézalapú termékcsaládot dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A Nespresso USA piacra dobta a Nespresso Bloom mézalapú termékcsaládot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >