Itt a hatodik tartós árcsökkentés az ALDI-nál – 300 termék érintett
Az ALDI Magyarország 2023-ban hatodszor is átfogó árcsökkentéssel segíti a vásárlókat, akik a mai naptól 300 terméket vásárolhatnak meg jelentős, akár 40%-os kedvezménnyel. A mostani árzuhanás az idén a legnagyobb számú termékre vonatkozik, hiszen az ALDI állandó kínálatának mintegy 20%-át érinti, és az alapvető élelmiszerek – friss hús, felvágottak, tejtermékek, pékáruk, liszt, fűszerek, zöldségek és gyümölcsök – mellett a legkeresettebb háztartási vegyi árukra és higiéniai árucikkekre is vonatkozik. Az áruházlánc mindezen felül akár 50%-os kedvezménnyel tart kiárusítást az üzletek középső sorában található nem élelmiszer jellegű termékekből.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/ALDI_sajtoszoba.jpg)
Újabb árcsökkentés az ALDI-nál
Az áruházlánc 2023-ban számos alkalommal elsőként lépett az országos kiskereskedelmi láncok közül, és különböző vajak, majd trappista sajtok, húsvéti árucikkek, később hűtött termékek árát csökkentette jelentős mértékben. A most bejelentett, 2023. október 4-étől valamennyi magyarországi ALDI áruházban egységesen érvényes árcsökkentési intézkedés kereken 300 terméket, az ALDI állandó kínálatának mintegy 20%-át érinti. A kedvezmény mértéke termékenként eltérő, tejtermékek, a látványpékségben frissen sült pékáruk, friss húsok és halak, zöldségek, tészták, továbbá higiéniai termékek és papíráruk is megtalálhatók a kedvezőbb áron kapható árucikkek között.
Néhány példa az árcsökkentésre a kedvezmény mértékével és a fogyasztói árral:
Krémtusfürdő, 300 ml -27%, 399 forint
Biscotti keksz, 250 g -26%, 349 forint
Crisp joghurt, 175 g -23%, 199 forint
Kakaóitalpor, 800 g -22%, 1399 forint
Gouda sajt, szeletelt, 250 g -21%, 999 forint
Gyermek fogkrém, 100 ml -20% 399 forint
Mini fasírtgolyók, 500 g -20% 799 forint
Ropogós müzli, 500 g -20% 1199 forint
A vállalat természetesen továbbra is heti 70-100 terméket kínál akciós áron, illetve folytatja az üzletek középső soraiban található non-food termékek kiárusítását, ahol a kedvezmény mértéke akár 50%-os is lehet.
„A magyar családok pénztárcáját alacsony árú és ahol csak lehet, hazai termékekkel támogatjuk. A jelenlegi évben már hatodik alkalommal mérsékeljük árainkat, és a mostani árcsökkentés az eddigi legátfogóbb intézkedésünk, hiszen több mint 300 terméket, állandó kínálatunk mintegy 20%-át érinti. Ezáltal vásárlóink számos árucsoportban még kedvezőbb áron juthatnak hozzá az élelmiszerekhez és számos higiéniai termékhez”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >Árstopok és gazdasági intézkedések Közép-Európában: egyre több ország védekezik az infláció ellen
Miközben Magyarországon ismét napirendre került az árstopok bevezetése, Lengyelországban az…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >