Itt a digitális segítség az egészséges élethez
A Miből Mennyit Egyek digitális oktatóprogram az Auchan Alapítvány támogatásának köszönhetően új programelemekkel bővülve, a korábbinál jóval intenzívebb kommunikációval folytatódik 2023-ban. A Program kreatív és sajtómunkáin a WELL dolgozik.

Az Auchan támogatja a projektet
A Miből Mennyit Egyek programhoz csatlakozók fél éven át heti rendszerességgel személyre szabott segítséget kapnak például ahhoz, hogy milyen élelmiszerből mennyit, milyen formában és gyakorisággal érdemes fogyasztaniuk. A mibolmennyitegyek.hu weboldal így nemcsak azoknak lehet hasznos és izgalmas, akik egészségesebben akarnak táplálkozni, hanem azoknak is, akik fogyni szeretnének vagy egészségügyi problémáikat csökkentenék a kiegyensúlyozott étkezésre való áttérésre. A programban regisztráció után ingyenesen lehet részt venni, a jelentkezők között pedig 40 óra dietetikai tanácsadást is kisorsolnak.
A „Miből Mennyit Egyek” szakemberei legközelebb az EFOTT-on (Sukoró, 2023. július 12-16.), az Auchan üzlet melletti pihenőzónában várják majd azokat a fesztiválozókat, akik egy egészséges és frissítő smoothie kíséretében szívesen regisztrálnak a programra.
A dietetikusok az év második felében több Auchan áruházban is ingyenes előadásokat tartanak az érdeklődőknek.
Weboldal: https://mibolmennyitegyek.hu/
Kapcsolódó cikkeink
A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >