Itt a Coca-Cola saját ásványvize
Aquarius néven dobja piacra a Coca-Cola sportolóknak ajánlott ásványvizét az Egyesült Királyságban. A cég egyre erősebben van jelen a funkcionális italok piacán.
Az Aquarius egy alacsony kalóriatartalmú, ízesített ásványvízmárka, amely a Coca-Cola szerint tele van olyan ásványi anyagokkal (cink, magnézium) amelyek segítenek a jobb sportteljesítmény elérésében. A termék megjelenését egy májusban induló kampány is támogatja, amely azokat a vásárlókat célozza meg, akik elfoglalt és változatos életet élnek. A kampány mottója: „Vedd vissza, amit az élet kivesz belőled!”
Jon Woods, a Coca-Cola brit és ír vezérigazgatója a Marketing Weeknek elmondta: „Az Aquarius új opció arra, hogy egyszerre hidratálódj és revitalizálódj a hozzáadott ásványi anyagok révén.
Kapcsolódó cikkeink
Fanta minőségügy: kettős minőség és jogszabályok a központban
Az elmúlt időszakban újra felszínre került a kettős termékminőség kérdése,…
Tovább olvasom >Lázár János szigorúbb jogszabályokat sürget a Fanta-botrány kapcsán
A magyar sajtóban nagy visszhangot kapott az a hír, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >Speciális futballkapu segítségével hívja fel a figyelmet a Persil kampánya
Az idei nyáron a sporté a főszerep. A Persil nagyszabású…
Tovább olvasom >Tovább bővül a munkatársi juttatások köre és mértéke a Tescónál
Június 1-jével 25 százalékkal megemelte a munkatársaknak járó cafetéria keretet…
Tovább olvasom >