Itt a Coca-Cola saját ásványvize
Aquarius néven dobja piacra a Coca-Cola sportolóknak ajánlott ásványvizét az Egyesült Királyságban. A cég egyre erősebben van jelen a funkcionális italok piacán.
Az Aquarius egy alacsony kalóriatartalmú, ízesített ásványvízmárka, amely a Coca-Cola szerint tele van olyan ásványi anyagokkal (cink, magnézium) amelyek segítenek a jobb sportteljesítmény elérésében. A termék megjelenését egy májusban induló kampány is támogatja, amely azokat a vásárlókat célozza meg, akik elfoglalt és változatos életet élnek. A kampány mottója: „Vedd vissza, amit az élet kivesz belőled!”
Jon Woods, a Coca-Cola brit és ír vezérigazgatója a Marketing Weeknek elmondta: „Az Aquarius új opció arra, hogy egyszerre hidratálódj és revitalizálódj a hozzáadott ásványi anyagok révén.
Kapcsolódó cikkeink
YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közös RTD-koktélt vezet be a Pernod Ricard és a Dole az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >