Itt a Coca-Cola saját ásványvize
Aquarius néven dobja piacra a Coca-Cola sportolóknak ajánlott ásványvizét az Egyesült Királyságban. A cég egyre erősebben van jelen a funkcionális italok piacán.
Az Aquarius egy alacsony kalóriatartalmú, ízesített ásványvízmárka, amely a Coca-Cola szerint tele van olyan ásványi anyagokkal (cink, magnézium) amelyek segítenek a jobb sportteljesítmény elérésében. A termék megjelenését egy májusban induló kampány is támogatja, amely azokat a vásárlókat célozza meg, akik elfoglalt és változatos életet élnek. A kampány mottója: „Vedd vissza, amit az élet kivesz belőled!”
Jon Woods, a Coca-Cola brit és ír vezérigazgatója a Marketing Weeknek elmondta: „Az Aquarius új opció arra, hogy egyszerre hidratálódj és revitalizálódj a hozzáadott ásványi anyagok révén.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >