Itt a Coca-Cola saját ásványvize
Aquarius néven dobja piacra a Coca-Cola sportolóknak ajánlott ásványvizét az Egyesült Királyságban. A cég egyre erősebben van jelen a funkcionális italok piacán.
Az Aquarius egy alacsony kalóriatartalmú, ízesített ásványvízmárka, amely a Coca-Cola szerint tele van olyan ásványi anyagokkal (cink, magnézium) amelyek segítenek a jobb sportteljesítmény elérésében. A termék megjelenését egy májusban induló kampány is támogatja, amely azokat a vásárlókat célozza meg, akik elfoglalt és változatos életet élnek. A kampány mottója: „Vedd vissza, amit az élet kivesz belőled!”
Jon Woods, a Coca-Cola brit és ír vezérigazgatója a Marketing Weeknek elmondta: „Az Aquarius új opció arra, hogy egyszerre hidratálódj és revitalizálódj a hozzáadott ásványi anyagok révén.
Kapcsolódó cikkeink
Így támogatja a közösségeket a Coca-Cola és a Budapest Bike Maffia a márka karácsonyi kampánya során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GVH: változtat forgalmazási szerződésein a Coca-Cola a versenyhivatal eljárásának eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: A magyarok szerint ezek a karácsony elengedhetetlen részei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl, a Novartis és a HungaroControl is a legjobb munkahelyek között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest legnagyobb pop-up karácsonyi vására hazai kézműves termékekkel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
