Itt a Coca-Cola és a Molson Coors új „hard” jegesteája
A Molson Coors és a Coca-Cola együttműködésében új Peace Hard Tea névre hallgató ital kerül piaci bevezetésre.
Az 5%-os alkoholtartalmú termék, amely 2023 szeptemberében debütál, három ízben lesz kapható: Freedom of Peach, Really Really Razzy és More Peace More Lemon.
A Coca-Cola és a Molson Coors először 2020-ban fogott össze a Topo Chico Hard Seltzer megalkotása kapcsán. Az italóriások azóta már több más Coca-Cola-márkát is bevezettek az alkoholos italok kategóriájába, köztük a Simply gyümölcslé márkát.
Kapcsolódó cikkeink
YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
A vásárlási döntés pillanatában a verseny kiélezettebb, mint valaha: csökkenő…
Tovább olvasom >Topor Ágnes: „Sokan nem ismerik az utalványok eladásösztönző hatását”
A jelenlegi gazdasági körülmények mind a fogyasztókat, mind pedig a…
Tovább olvasom >Eladhatja a Coca-Cola a Costa Coffee-t
A Coca-Cola amerikai üdítőital-óriás fontolóra veszi a brit Costa Coffee…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >