ITM: folytatódik a beszállítófejlesztési program
Mintegy hárommilliárd forint kerettel folytatódik idén a kormány beszállítófejlesztési programja, amellyel a hazai kis- és középvállalkozókat segítik – mondta György László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkára kedd reggel az M1 aktuális csatornán.
Az államtitkár elmondta, a program 2017-ben indult, azzal a céllal, hogy a nagyvállalatok segítsék a hazai kis- és középvállalatokat a modern piaci körülmények között szükséges készségek, szaktudás elsajátításában.
Eddig a beszállítófejlesztési programban 75 ipari termelő vállalkozás – 3 nagy integrátor, 72 kis- és közepes vállalkozás – kapott támogatást, ebből tavaly 26 vállalkozásnak 2,5 milliárd forint támogatást ítéltek meg, ezzel mintegy 4,5 milliárd forint fejlesztés valósul meg.
Az államtitkár példaként a Karsai Holding Zrt.-t hozta, amely összeállt öt beszállítójával, s közösen egy saját visszapillantó tükröt terveztek, illetve gyártanak a nagy járműipari vállalatok számára. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Már csak 2 ezer szabad hely van az államilag támogatott ingyenes IT képzésre
Ma éjfélig lehet jelentkezni az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) által…
Tovább olvasom >ITM: az élelmiszerárstop meghosszabbításával tovább tartanak a helyszíni ellenőrzések is
Az élelmiszerárstop meghosszabbításával tovább tartanak a helyszíni ellenőrzések is –…
Tovább olvasom >ITM: egy hónap alatt közel 10 ezerrel csökkent az álláskeresők száma
Áprilisban közel 10 ezerrel csökkent az álláskeresők száma, 2022 teljes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Több mint 10 ezer tonna élelmiszert mentett meg az Élelmiszerbank 2024-ben
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2024-ben összesen 10 359 tonna lejáratközeli…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >