ITM-államtitkár: az Abu Alba Kft. a jövő magyar vállalatát testesíti meg
A csomagolási rendszerekkel foglalkozó Adu Alba Kft. a magyar gazdaságstratégia jövőjét szimbolizálja, magyar családi tulajdonban van, high-tech technológiával termel és zöld is – mondta az Innovációs és Technológiai Minisztérium gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkára kedden a társaság székesfehérvári üzemében.
György László hangsúlyozta: a cég jó példa arra, hogy a műanyagtermékeket gyártó vállalkozások is tudnak fenntartható és zöld módon működni, az itt felhasznált műanyagok száz százalékban újrahasznosulnak.
Azt is kiemelte: a székesfehérvári cég magyar egyetemekkel közösen fejleszt olyan termékeket, amelyek a világpiacon is megállhatják a helyüket, kitörési pontot jelentve a magyar gazdaság számára.
Faipari termékeiket olyan új eljárással állítják elő – kiküszöbölve a jelentős energia- és időigényes szárítási folyamatot -, amellyel a szén-dioxid kibocsátást tudják minimalizálni – mondta György László.
A székesfehérvári Adu Alba Kft. prémium és komplex csomagolási rendszerek fejlesztésével – tervezéssel és gyártással -, műanyag, lemez, fa, hab és acél felhasználásával foglalkozik. Rendelkeznek 3D nyomtatási technológiával is, amelyet számos területen terveznek felhasználni a jövőben – mondta el Varga József tulajdonos-ügyvezető az MTI-nek
A csomagolástechnikai cég nyilvános beszámolója szerint árbevétele 2017-ben megközelítette a 463 millió forintot, 2018-ban pedig már meghaladta az 538 millió forintot. Adózás előtti eredménye a 2017-es 14 millióról 2018-ra 25 millió forint fölé emelkedett, a társaság az elmúlt években átlagosan 45 dolgozót foglalkoztatott. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Csomagolástechnika 2025 – A nap videója
Kissé anyagigényes, ám annál hatékonyabb. (Persze a gyűrődésmentességről csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >