Italgyártók nürnbergi randevúja
Az európai italgyártók találkozója lesz idén is a Brau Beviale szakvásár Nürnberben, november 14–16. között. Az új trendeket 1400 kiállító mutatja be a várhatóan 36 ezernél több érdeklődőnek, közölte Petra Trommer sajtófőnök a nürnbergi vásár budapesti sajtótájékoztatóján, nyár elején.Sokszínű lesz az idei Brau Beviale, ahogyan a fogyasztási szokások is különböznek az európai országok között. Nyugat-Európában 1 százalékkal emelkedett tavaly a sörfogyasztás az előző évhez képest, viszont Kelet-Európában plusz 4 százalék a mutató.
Oroszországban a növekedés 2 százalék, ami azt jelzi, hogy az ugrásszerű piacbővülés ideje ott is lejárt.
Jóval nagyobb eltérések jellemzik az alkoholmentes italok kereskedelmi forgalmát. Amíg ugyanis Nyugat-Európában (házi készítésű és forró italok nélkül) az egy főre jutó fogyasztás évenként 247 liter, addig Kelet-Európában csak 101 liter.
Ha az egyes szegmenseket nézzük, akkor ásványvízből nyugaton háromszor annyi az egy főre jutó fogyasztás, mint keleten. A szénsavas italoknál nincs ilyen nagy eltérés, amely még kisebb a gyümölcsleveknél.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >