Ismét van magyar győztes a POPAI Global Award versenyen!
A BÉFLEX Zrt. pályázata a 2010-es emlékezetes győzelem után idén ismét sikert aratott a nemzetközi point-of-puschase szakma versenyén.
A Nespresso számára készített digitális interaktív hostess pult a Sales Promotion kategóriában kapta meg a legjobbaknak járó kitüntetést. Az A.R.E. | POPAI a 2016 Global Awards győzteseit március 23-án Las Vegasban a GlobalShopon mutatta be. A POPAI Awards versenyek manapság 36 országban futnak világszerte. Az idei megmérettetésen 10 ország több, mint 50 displaye közül választották ki a legkiválóbbakat.
– Ha valaki megnyer egy díjat a saját országában, az a kiváló minőség jól megérdemelt elismerése. Nevezni a világ minden tájáról érkező legjobbak versenyére, és azt befejezni a dobogó a tetején. Ez számít igazán kiemelkedő teljesítménynek – mondta Steven Weiss, az ARE | POPAI vezérigazgatója.
Gratulálunk a BÉFLEX csapatának, hogy ismét öregbítették a magyar kreativitás és POP szektor szakmai hírnevét!
2016 POPAI GLOBAL AWARD WINNERS from Greg Smith on Vimeo.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >