Ismét van magyar győztes a POPAI Global Award versenyen!
A BÉFLEX Zrt. pályázata a 2010-es emlékezetes győzelem után idén ismét sikert aratott a nemzetközi point-of-puschase szakma versenyén.
A Nespresso számára készített digitális interaktív hostess pult a Sales Promotion kategóriában kapta meg a legjobbaknak járó kitüntetést. Az A.R.E. | POPAI a 2016 Global Awards győzteseit március 23-án Las Vegasban a GlobalShopon mutatta be. A POPAI Awards versenyek manapság 36 országban futnak világszerte. Az idei megmérettetésen 10 ország több, mint 50 displaye közül választották ki a legkiválóbbakat.
– Ha valaki megnyer egy díjat a saját országában, az a kiváló minőség jól megérdemelt elismerése. Nevezni a világ minden tájáról érkező legjobbak versenyére, és azt befejezni a dobogó a tetején. Ez számít igazán kiemelkedő teljesítménynek – mondta Steven Weiss, az ARE | POPAI vezérigazgatója.
Gratulálunk a BÉFLEX csapatának, hogy ismét öregbítették a magyar kreativitás és POP szektor szakmai hírnevét!
2016 POPAI GLOBAL AWARD WINNERS from Greg Smith on Vimeo.
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >