Ismét van magyar győztes a POPAI Global Award versenyen!
A BÉFLEX Zrt. pályázata a 2010-es emlékezetes győzelem után idén ismét sikert aratott a nemzetközi point-of-puschase szakma versenyén.
A Nespresso számára készített digitális interaktív hostess pult a Sales Promotion kategóriában kapta meg a legjobbaknak járó kitüntetést. Az A.R.E. | POPAI a 2016 Global Awards győzteseit március 23-án Las Vegasban a GlobalShopon mutatta be. A POPAI Awards versenyek manapság 36 országban futnak világszerte. Az idei megmérettetésen 10 ország több, mint 50 displaye közül választották ki a legkiválóbbakat.
– Ha valaki megnyer egy díjat a saját országában, az a kiváló minőség jól megérdemelt elismerése. Nevezni a világ minden tájáról érkező legjobbak versenyére, és azt befejezni a dobogó a tetején. Ez számít igazán kiemelkedő teljesítménynek – mondta Steven Weiss, az ARE | POPAI vezérigazgatója.
Gratulálunk a BÉFLEX csapatának, hogy ismét öregbítették a magyar kreativitás és POP szektor szakmai hírnevét!
2016 POPAI GLOBAL AWARD WINNERS from Greg Smith on Vimeo.
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >