Ismét több mint 5000 terméket vásárolhatunk jelentős kedvezménnyel az Auchanban
Épp, hogy véget ért a húsvéti árcsökkenés, újabb nagyszabású kedvezményekkel készül az Auchan a vásárlók számára, április 13. és 16. között ugyanis ismét több mint 5000 termék ára csökken kuponok segítségével. Az áruházlánc átlagban 30 százalékos kedvezményt kínál a Glamour-napok ideje alatt, a közel 40 db elérhető kupon pedig számos nem élelmiszer termékre jelent kedvezőbb árat.

Jön az újabb árcsökkentés
A húsvét utáni időszakban sem kell az árak miatt aggódnia az Auchan vásárlóinak, ugyanis április 13. és 16. között akár 50 százalékos kedvezménnyel is vásárolhatunk a Glamour-kuponok segítségével. A kedvezményes időszakban szinte minden nem élelmiszer kategóriához találunk akciót, az informatikai eszközök például átlagban 20 százalékkal, a tisztító- és tisztálkodószerek 33,5 százalékkal, míg a textiltermékek és egyéb non-food árucikkek 21 százalékkal lesznek olcsóbban elérhetők.
Az Auchan árai egyébként már 2023. január óta is nagyrészt stagnálnak, illetve folyamatosan csökkennek, az időszakos kedvezményekkel pedig emellé szeretnének plusz segítséget nyújtani a családoknak. Mivel jelenleg a beszállítói árak is sokszor alacsonyabbak, az Auchan ezt konzekvensen igyekszik érvényesíteni a fogyasztói árakban is mindamellett, hogy rendszeresen igazodnak a piaci tendenciákhoz is. Kiemelkedően jól teljesítenek az áruházlánc sajátmárkás termékei is, kiváló ár-érték arányuknak köszönhetően forgalmuk 35,7%-kal nőtt tavaly az előző évhez képest az Auchan Magyarország saját felmérése szerint.
Az Auchan az áprilisi Glamour-napokhoz idén már sokadik alkalommal csatlakozott, és idén rekordszámú, összesen 39 kupont tesz elérhetővé a vásárlók számára, amelyeknek a segítségével számos háztartási géphez, kozmetikai cikkhez, textiltermékhez, állateledelhez vagy gyermekjátékhoz juthatunk hozzá kedvező áron.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >