Ismét több mint 5000 terméket vásárolhatunk jelentős kedvezménnyel az Auchanban
Épp, hogy véget ért a húsvéti árcsökkenés, újabb nagyszabású kedvezményekkel készül az Auchan a vásárlók számára, április 13. és 16. között ugyanis ismét több mint 5000 termék ára csökken kuponok segítségével. Az áruházlánc átlagban 30 százalékos kedvezményt kínál a Glamour-napok ideje alatt, a közel 40 db elérhető kupon pedig számos nem élelmiszer termékre jelent kedvezőbb árat.
A húsvét utáni időszakban sem kell az árak miatt aggódnia az Auchan vásárlóinak, ugyanis április 13. és 16. között akár 50 százalékos kedvezménnyel is vásárolhatunk a Glamour-kuponok segítségével. A kedvezményes időszakban szinte minden nem élelmiszer kategóriához találunk akciót, az informatikai eszközök például átlagban 20 százalékkal, a tisztító- és tisztálkodószerek 33,5 százalékkal, míg a textiltermékek és egyéb non-food árucikkek 21 százalékkal lesznek olcsóbban elérhetők.
Az Auchan árai egyébként már 2023. január óta is nagyrészt stagnálnak, illetve folyamatosan csökkennek, az időszakos kedvezményekkel pedig emellé szeretnének plusz segítséget nyújtani a családoknak. Mivel jelenleg a beszállítói árak is sokszor alacsonyabbak, az Auchan ezt konzekvensen igyekszik érvényesíteni a fogyasztói árakban is mindamellett, hogy rendszeresen igazodnak a piaci tendenciákhoz is. Kiemelkedően jól teljesítenek az áruházlánc sajátmárkás termékei is, kiváló ár-érték arányuknak köszönhetően forgalmuk 35,7%-kal nőtt tavaly az előző évhez képest az Auchan Magyarország saját felmérése szerint.
Az Auchan az áprilisi Glamour-napokhoz idén már sokadik alkalommal csatlakozott, és idén rekordszámú, összesen 39 kupont tesz elérhetővé a vásárlók számára, amelyeknek a segítségével számos háztartási géphez, kozmetikai cikkhez, textiltermékhez, állateledelhez vagy gyermekjátékhoz juthatunk hozzá kedvező áron.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >