Ismét több mint 5000 terméket vásárolhatunk jelentős kedvezménnyel az Auchanban
Épp, hogy véget ért a húsvéti árcsökkenés, újabb nagyszabású kedvezményekkel készül az Auchan a vásárlók számára, április 13. és 16. között ugyanis ismét több mint 5000 termék ára csökken kuponok segítségével. Az áruházlánc átlagban 30 százalékos kedvezményt kínál a Glamour-napok ideje alatt, a közel 40 db elérhető kupon pedig számos nem élelmiszer termékre jelent kedvezőbb árat.
A húsvét utáni időszakban sem kell az árak miatt aggódnia az Auchan vásárlóinak, ugyanis április 13. és 16. között akár 50 százalékos kedvezménnyel is vásárolhatunk a Glamour-kuponok segítségével. A kedvezményes időszakban szinte minden nem élelmiszer kategóriához találunk akciót, az informatikai eszközök például átlagban 20 százalékkal, a tisztító- és tisztálkodószerek 33,5 százalékkal, míg a textiltermékek és egyéb non-food árucikkek 21 százalékkal lesznek olcsóbban elérhetők.
Az Auchan árai egyébként már 2023. január óta is nagyrészt stagnálnak, illetve folyamatosan csökkennek, az időszakos kedvezményekkel pedig emellé szeretnének plusz segítséget nyújtani a családoknak. Mivel jelenleg a beszállítói árak is sokszor alacsonyabbak, az Auchan ezt konzekvensen igyekszik érvényesíteni a fogyasztói árakban is mindamellett, hogy rendszeresen igazodnak a piaci tendenciákhoz is. Kiemelkedően jól teljesítenek az áruházlánc sajátmárkás termékei is, kiváló ár-érték arányuknak köszönhetően forgalmuk 35,7%-kal nőtt tavaly az előző évhez képest az Auchan Magyarország saját felmérése szerint.
Az Auchan az áprilisi Glamour-napokhoz idén már sokadik alkalommal csatlakozott, és idén rekordszámú, összesen 39 kupont tesz elérhetővé a vásárlók számára, amelyeknek a segítségével számos háztartási géphez, kozmetikai cikkhez, textiltermékhez, állateledelhez vagy gyermekjátékhoz juthatunk hozzá kedvező áron.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >