Ismét szeretet.éhség kampány a Tescóban
Idén is rendhagyó sajtóesemény keretében indította el a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet azt a nagyszabású adománygyűjtő akciót, amely november 19-től december 31-ig tart a Tesco összes magyarországi üzletében. A pénztáraknál kihelyezett 250 forintos kuponok megvásárlásával bárki csatlakozhat az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség mottójú, Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez, és támogathatja a nélkülöző családokat segítő egész éves munkát.
A Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtésének keretében 2013. november 19-én, kedden 18.00 órakor, a Váci úti Tesco áruház pénztárainál Kovács Koko István, olimpiai-, Európa- és világbajnok bokszoló, a Segélyszervezet jószolgálati nagykövete, és Talmácsi Gábor világbajnok gyorsasági motorversenyző hívták fel a figyelmet az adományozási lehetőségre és a kampány indulására. A bajnok sportolók 1-1 mézeskalács szívvel köszönték meg a kuponok megvásárlását.
A Tesco immár negyedik alkalommal vesz részt a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség elnevezésű kampányában. Az akcióból befolyt összeg óriási segítséget jelent a rászoruló családoknak. Az első évben több mint 7, 2011-ben pedig már 20 millió forint gyűlt össze a kuponos adománygyűjtés alkalmával. 2012-ben a Tesco vásárlói rekordösszeget, összesen 54. 267.960 forintot adományoztak az adventi időszakban.
Idén két innovációval is erősíti a Tesco az adománygyűjtést. A szeretet.éhség kuponok akár otthonról is adományozhatók, hiszen az idén tavasszal elindított Tesco Online Bevásárlás oldalon keresztül is megvásárolhatók. Emellett pedig ebben az évben a korábbinál aktívabban használja majd a vállalat a közösségi média lehetőségeit, hogy minél több emberhez eljuttathassa a kampány üzenetét, és így minél több nélkülöző család karácsonyát tegye szebbé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >