Ismét „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Idén február 15-én tartjuk a Trade marketing szakma nagy online találkozóját, „Infláción innen és túl” címmel. Az egész napos esemény ez alkalommal is térítésmentes, de regisztrációhoz között!
Tavaly ilyenkor a túlélésről gondolkoztunk a Trade Marketing Konferencián. A cégek többsége túlélte. De hogyan? A költségek óriási növekedése sokakat arra ösztönzött, hogy akár év közben változtassanak a stratégián, új ötleteket dolgozzanak ki és valósítsanak meg, esetleg drasztikus megoldásokhoz kellett folyamodjanak.
Kinek hogyan sikerült mindez? Mit tanultunk a gazdaságilag nehéz időkben? Mi a túlélés záloga? Ki az, aki megerősödve jön ki a nehézségekből, sőt pont a kihívások adtak neki új lökést?
Ha szeretné mindezt és még sok érdekes dolgot megtudni, jöjjön el a Trade Marketing online konferenciára! Kereskedő és gyártó cégek, ügynökségek vezetői mesélik el őszintén a tapasztalataikat és adnak ötleteket. Előadóink lesznek többek között a Bonafarm, a Coca-Cola, a Coop, az Essity, a Forma Display, a Heineken, az iData, az Inepex, az NRC, a Shell, a SPAR, az Umbrella vezetői.
Ha szeretne inspirációt meríteni az előttünk álló év marketing és/vagy értékesítési megoldásaihoz, ne maradjon le erről az izgalmas és tartalmas eseményről és regisztráljon alább a konferenciára!
Részletes program:
9,00-9,30 Bejelentkezés és köszöntő
9,30-11,00 Blokk I.
Inflációs környezet, múlt és jövő
Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója
Piaci reakciók sörön innen és túl
Salem Dániel, a Heineken globális kategóriamenedzsere (Hollandia)
Itthon se más
Harcsa Beáta, a Bonafarm marketingigazgatója
Új üzletlánc, új stratégia: COOP Szuper Plusz
Tóth Géza, a CO-OP Hungary vezérigazgatója
11.00-11,30 Felfrissülés, szünet
11,30-12,45 Blokk II.
Kényelmi infláció
Ozoróczy Viktória, a Shell Hungary shop üzletág vezető
Mit tud a trade marketing az új környezetben?
Harmati Tamás, a Coca-Cola HBC kereskedelmi marketing vezetője
Mi változik, ha változik?
A SPAR neves képviselője (Előadó felkérés alatt)
12.45-13,45 Ebédszünet
13,45-15.30 Blokk III.
Az e-commerce is reagál az új helyzetre?
Sándor Judit, az Essity senior eCommerce content managere, Consumer Goods Europe
Hogyan segít az AI a reklámiparban?
Hídvégi Zoltán, az Umbrella ügyvezető igazgatója
Infláció (ráció)n innen és túl – Nem csak a pénzünk értéke, racionális elménk szerepe is csökken vásárláskor?
Dr. Réti István, a Forma Display tulajdonosa
Száguldás, Porsche, szerelem, vagy a területen végzett munka hatékony tervezése, mérése, ellenőrzése
Gál István, az Inepex vezérigazgatója és Szabó Lajos, az iData tulajdonosa
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
A konferencia szakmai támogatója a POPAI Magyarország Egyesület.
A konferencián való részvétel díjtalan, csak regisztrálni kell!
Az online csatlakozáshoz a konferencia előtti napon MS Teams linket küldünk a regisztráció során megadott emailcímre.
Jelentkezem a Trade Marketing Konferenciára:
https://trade-marketing.hu/szerelmem-a-trade-marketing-konferencia-2024/
A jelentkezéseket 2024. február 13. 12 óráig tudjuk elfogadni!
Ha szeretne rendszeresen értesülni a szakmai eseményeinkről, jelentkezz a Trade Marketing Klub facebook csoportba: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
Kapcsolódó cikkeink
„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >Gyorsan változó trendek
Október 12-én az NIQ (korábban Nielsen) irodájában rendezték meg a POPAI Magyarország Egyesület…
Tovább olvasom >Kreativitás felsőfokon: hallgatói versenyeredmények
Negyedszer írt ki az egyetemi hallgatók felé pályázatot a POPAI…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >