Ismét „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Idén február 15-én tartjuk a Trade marketing szakma nagy online találkozóját, „Infláción innen és túl” címmel. Az egész napos esemény ez alkalommal is térítésmentes, de regisztrációhoz között!
Tavaly ilyenkor a túlélésről gondolkoztunk a Trade Marketing Konferencián. A cégek többsége túlélte. De hogyan? A költségek óriási növekedése sokakat arra ösztönzött, hogy akár év közben változtassanak a stratégián, új ötleteket dolgozzanak ki és valósítsanak meg, esetleg drasztikus megoldásokhoz kellett folyamodjanak.
Kinek hogyan sikerült mindez? Mit tanultunk a gazdaságilag nehéz időkben? Mi a túlélés záloga? Ki az, aki megerősödve jön ki a nehézségekből, sőt pont a kihívások adtak neki új lökést?
Ha szeretné mindezt és még sok érdekes dolgot megtudni, jöjjön el a Trade Marketing online konferenciára! Kereskedő és gyártó cégek, ügynökségek vezetői mesélik el őszintén a tapasztalataikat és adnak ötleteket. Előadóink lesznek többek között a Bonafarm, a Coca-Cola, a Coop, az Essity, a Forma Display, a Heineken, az iData, az Inepex, az NRC, a Shell, a SPAR, az Umbrella vezetői.
Ha szeretne inspirációt meríteni az előttünk álló év marketing és/vagy értékesítési megoldásaihoz, ne maradjon le erről az izgalmas és tartalmas eseményről és regisztráljon alább a konferenciára!
Részletes program:
9,00-9,30 Bejelentkezés és köszöntő
9,30-11,00 Blokk I.
Inflációs környezet, múlt és jövő
Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója
Piaci reakciók sörön innen és túl
Salem Dániel, a Heineken globális kategóriamenedzsere (Hollandia)
Itthon se más
Harcsa Beáta, a Bonafarm marketingigazgatója
Új üzletlánc, új stratégia: COOP Szuper Plusz
Tóth Géza, a CO-OP Hungary vezérigazgatója
11.00-11,30 Felfrissülés, szünet
11,30-12,45 Blokk II.
Kényelmi infláció
Ozoróczy Viktória, a Shell Hungary shop üzletág vezető
Mit tud a trade marketing az új környezetben?
Harmati Tamás, a Coca-Cola HBC kereskedelmi marketing vezetője
Mi változik, ha változik?
A SPAR neves képviselője (Előadó felkérés alatt)
12.45-13,45 Ebédszünet
13,45-15.30 Blokk III.
Az e-commerce is reagál az új helyzetre?
Sándor Judit, az Essity senior eCommerce content managere, Consumer Goods Europe
Hogyan segít az AI a reklámiparban?
Hídvégi Zoltán, az Umbrella ügyvezető igazgatója
Infláció (ráció)n innen és túl – Nem csak a pénzünk értéke, racionális elménk szerepe is csökken vásárláskor?
Dr. Réti István, a Forma Display tulajdonosa
Száguldás, Porsche, szerelem, vagy a területen végzett munka hatékony tervezése, mérése, ellenőrzése
Gál István, az Inepex vezérigazgatója és Szabó Lajos, az iData tulajdonosa
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
A konferencia szakmai támogatója a POPAI Magyarország Egyesület.
A konferencián való részvétel díjtalan, csak regisztrálni kell!
Az online csatlakozáshoz a konferencia előtti napon MS Teams linket küldünk a regisztráció során megadott emailcímre.
Jelentkezem a Trade Marketing Konferenciára:
https://trade-marketing.hu/szerelmem-a-trade-marketing-konferencia-2024/
A jelentkezéseket 2024. február 13. 12 óráig tudjuk elfogadni!
Ha szeretne rendszeresen értesülni a szakmai eseményeinkről, jelentkezz a Trade Marketing Klub facebook csoportba: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >Gyorsan változó trendek
Október 12-én az NIQ (korábban Nielsen) irodájában rendezték meg a POPAI Magyarország Egyesület…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >