Ismét összefogott a Mars és a Tesco
A tavalyi sikeres közös akciót követően a Mars és a Tesco ismét együttműködik a rászoruló családok támogatása érdekében. A kezdeményezés keretében a 2021. május 6. és 19. között a Tesco hipermarketekben megvásárolt Mars állateledelek árából a vállalat 1%-ot ajánl fel jótékonysági célra, a Tesco pedig megduplázza a támogatás értékét. Az így összegyűlő összegből a két vállalat a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját segíti, akik a támogatásból élelmiszercsomagokat juttatnak el a nélkülöző családok számára.
A koronavírus-járvány miatt a rászorulóknak még nagyobb szükségük van a segítségre, mint eddig. Ezért a május 6. és 19. között a Tesco hipermarketekben értékesített Mars állateledelek – köztük például a Pedigree, Whiskas, Kitekat termékek[1] – aktuális árának 2%-át a két vállalat idén is a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására fordítja. A kutya- és macskatulajdonosok így közvetve segíthetik a nehéz helyzetben lévő családokat, amelyhez a Mars és a Tesco egyenlő arányban, egy-egy százalékkal járul hozzá.
A mostani akció nem az első példa a két vállalat együttműködésére, tavaly augusztusban például összesen 2,3 millió forinttal járultak hozzá a rászoruló családok ellátásához. Az összegből a Magyar Élelmiszerbank Egyesület akkor több mint 40 000 darab élelmiszercsomagot tudott eljuttatni rászorulóknak, melyek vállalati partnerei által adományozott, mentett élelmiszereket tartalmaztak összesen 69 millió forint értékben.
[1] A teljes terméklista a Tesco weboldalán elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >