Ismét összefogott a Mars és a Tesco
A tavalyi sikeres közös akciót követően a Mars és a Tesco ismét együttműködik a rászoruló családok támogatása érdekében. A kezdeményezés keretében a 2021. május 6. és 19. között a Tesco hipermarketekben megvásárolt Mars állateledelek árából a vállalat 1%-ot ajánl fel jótékonysági célra, a Tesco pedig megduplázza a támogatás értékét. Az így összegyűlő összegből a két vállalat a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját segíti, akik a támogatásból élelmiszercsomagokat juttatnak el a nélkülöző családok számára.
A koronavírus-járvány miatt a rászorulóknak még nagyobb szükségük van a segítségre, mint eddig. Ezért a május 6. és 19. között a Tesco hipermarketekben értékesített Mars állateledelek – köztük például a Pedigree, Whiskas, Kitekat termékek[1] – aktuális árának 2%-át a két vállalat idén is a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására fordítja. A kutya- és macskatulajdonosok így közvetve segíthetik a nehéz helyzetben lévő családokat, amelyhez a Mars és a Tesco egyenlő arányban, egy-egy százalékkal járul hozzá.
A mostani akció nem az első példa a két vállalat együttműködésére, tavaly augusztusban például összesen 2,3 millió forinttal járultak hozzá a rászoruló családok ellátásához. Az összegből a Magyar Élelmiszerbank Egyesület akkor több mint 40 000 darab élelmiszercsomagot tudott eljuttatni rászorulóknak, melyek vállalati partnerei által adományozott, mentett élelmiszereket tartalmaztak összesen 69 millió forint értékben.
[1] A teljes terméklista a Tesco weboldalán elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >