Ismét összefogott a Mars és a Tesco
A tavalyi sikeres közös akciót követően a Mars és a Tesco ismét együttműködik a rászoruló családok támogatása érdekében. A kezdeményezés keretében a 2021. május 6. és 19. között a Tesco hipermarketekben megvásárolt Mars állateledelek árából a vállalat 1%-ot ajánl fel jótékonysági célra, a Tesco pedig megduplázza a támogatás értékét. Az így összegyűlő összegből a két vállalat a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját segíti, akik a támogatásból élelmiszercsomagokat juttatnak el a nélkülöző családok számára.
A koronavírus-járvány miatt a rászorulóknak még nagyobb szükségük van a segítségre, mint eddig. Ezért a május 6. és 19. között a Tesco hipermarketekben értékesített Mars állateledelek – köztük például a Pedigree, Whiskas, Kitekat termékek[1] – aktuális árának 2%-át a két vállalat idén is a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására fordítja. A kutya- és macskatulajdonosok így közvetve segíthetik a nehéz helyzetben lévő családokat, amelyhez a Mars és a Tesco egyenlő arányban, egy-egy százalékkal járul hozzá.
A mostani akció nem az első példa a két vállalat együttműködésére, tavaly augusztusban például összesen 2,3 millió forinttal járultak hozzá a rászoruló családok ellátásához. Az összegből a Magyar Élelmiszerbank Egyesület akkor több mint 40 000 darab élelmiszercsomagot tudott eljuttatni rászorulóknak, melyek vállalati partnerei által adományozott, mentett élelmiszereket tartalmaztak összesen 69 millió forint értékben.
[1] A teljes terméklista a Tesco weboldalán elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >