Ismét országos nyereményjátékot indít a Tej Terméktanács
Idén sem maradhat el a tej és tejtermékek ünneplése, ezért a szervezeta Tej Világnap apropójána tavalyi évhez hasonlóan rendhagyómegoldással, „Kifut? A tej! –avagy a Nagy Tejszív Futam” címmel online futó bajnokságra hívja ki az országot.
A június 1-4.között zajlóországos nyereményjáték számos színes programmal, sztárszakácsokkal, közismert személyekkel együtt kerül megvalósításraaz online térben. Részletek: jatek.tejsziv.huAz idei évben a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács 2021. június 1-4. között egy 4 napon át tartó virtuális akadályfutásra hívja a gyermekeket és a vállalkozó kedvű felnőtteket.
A „Ki fut? A tej! –avagy A Nagy Tejszív Futam”címmel országos online futóverseny és nyereményjáték kerül megrendezésre, melynek során okoseszközökre fejlesztett virtuális futópályán a Tejszív kabalafigura(a 2017.évi Tej Világnapi, fenntarthatóság jegyében szervezett gyermek rajzverseny győztes rajza alapján készült figura)segítségével a játékosok különböző tejtermékeket, valamint Tejszív logót gyűjthetnek, és vehetnek részt a nyeremény sorsoláson. A fődíj 3 db Apple Watch Series 6 okosóra és 3 db Decathlon vásárlási utalvány.
A Tej Világnap során Dobó Ágiinfluencer,Lázár Chef, Pauli Zolisztárszakácsok és Dékei Zóra életmódtanácsadó rögös túróból és egyéb tejtermékekből elkészíthető recepteket osztanakmeg a közönséggel. Az esemény során a Tejszívembléma idén is központi szerepet kap, hiszen a Tej Terméktanács védjegyeként csak a magyar, kiváló minőségű termékek érdemelhetik ki annak „viselését”.Készen állsz? Fussunk együtt minél több kört! Irány a jatek.tejsziv.hu!Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács
Kapcsolódó cikkeink
Innovációk napja idén már negyedszer
Ismét megrendezésre került a Trade magazin által 2021-ben életre hívott…
Tovább olvasom >Válságban a magyar tejipar: drámai veszteségek és növekvő költségek
2023-ban a magyar tejipar jelentős kihívásokkal nézett szembe, és ez…
Tovább olvasom >Hatékony és versenyképes tejiparra van szükség
Eljött az ideje a hazai tejipar fejlesztésének, olyan beruházásokra van…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >