Ismét minőségi, WMF konyhai eszközök a SPAR csoport hűségprogramjában
A korábbi sikerekre való tekintettel ismét WMF-termékek szerepelnek a SPAR csoport október és január közti hűségprogramjában, amely révén szép és praktikus edények kerülhetnek a karácsonyra készülődők konyhájába, vagy akár ajándékként a karácsonyfa alá.
A nagy hagyományú WMF-márka termékei az elmúlt években már többször szerepeltek a SPAR-csoport áruházainak hűségprogramjában. Ezúttal 10 féle konyhai eszköz – egyebek mellett lábas, tál, serpenyő – kap helyet a programban, amely során a vásárlók a pénztárnál kapott matrica beragasztásával, jelentős kedvezménnyel vásárolhatják meg a termékek valamelyikét.
A hűségakció a korábbiakban megszokottak szerint zajlik: a vásárlók 2016. október 6-tól 2017. január 11-ig gyűjthetik a pontokat, amelyeket minden elköltött 1000 Ft után adnak ki valamennyi SPAR, INTERSPAR, City SPAR, SPAR partner és SPAR market áruházban. A pontbeváltásra további tizennégy nap áll rendelkezésre, ez az időszak október 6-tól az árukészlet erejéig, de legkésőbb 2017. január 29-ig tart.
A WMF-hűségakcióban kilenc termék hűségpontok, egy pedig SuperShop-pontok beváltásával érhető el. A SuperShop kártyabirtokosok 28 centiméteres átmérőjű üvegfedőt szerezhetnek be kedvezményesen, amely éppen illeszkedik a hűségakcióban kapható kétfülű, dekoratív serpenyőhöz. Emellett fedővel ellátott 16, 20 és 24 centiméter átmérőjű rozsdamentes acélból készült főzőedények is kerültek a kínálatba, valamint 20 és 24 centiméteres porcelán tálak, és 14 centiméter átmérőjű rozsdamentes tejforraló is a kínálat részét képezik. Kizárólag az INTERSPAR áruházakban elérhető az akció során az elegáns, 40×27 centiméteres, ovális porcelán tál.
Az ideális konyhai edény praktikus, könnyen tisztítható és elegáns, de mindenekelőtt tartós. Mindezeket a WMF márkanév garantálja: a cég 1853 óta gyárt prémium konyhai eszközöket, amelyek – és ez korántsem mellékes – letisztult formavilágukkal bármilyen stílusú konyhába illenek. A cég prémium konyhai termékekeit magas színvonal jellemzi a design, a minőség és a felhasználhatóság területén egyaránt. Ezt a minőséget, ami számos rangos díjat hozott a világcégnek, ismét elérhetővé teszi hűséges vásárlói számára a SPAR Magyarország. A kereskedelmi vállalat ugyanis arra törekszik, hogy vásárlóinak a sütés-főzést megkönnyítő, sokoldalúan használható eszközöket kínáljon.
A hűségakció részletes részvételi szabályzata megtalálható a www.sparhuseg.hu weboldalon és a hűségakcióban résztvevő áruházakban.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november…
Tovább olvasom >Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >