Ismét menhelyi állatoknak segített a Lidl
Tizedik alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát a Lidl Magyarország, mellyel célja felhívni a figyelmet a felelős állattartásra és egyúttal hozzájárulni nehéz sorsú kisállatok ellátásához. Idén összesen több mint 8 ezer kilogramm állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt a Lidl Magyarország a vásárlói közreműködésével. A vállalat emellett egy kérdőívben választ keresett arra is, mennyire felelősek az állattartó és állatszerető válaszadók.

A válaszadók jelentős többsége (87%) soha nem válna meg kis kedvencétől
A Lidl Magyarország elkötelezett támogatója a felelős állattartásnak, ezért az immár 10. alkalommal meghirdetett Telitálka kampánnyal idén is igyekezett felhívni ennek fontosságára vásárlói és közösségi média követőinek figyelmét. Ezúttal szórakoztató, a témához köthető információkat és kérdéseket tartalmazó rövid nyereményjátékokkal vonta be a programba közösségi média követőit a Lidl.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője kiemelte:
„Ebben az évben már 10. alkalommal indítottuk útjára Telitálka kampányunkat, mely ahogy mindig, most is nagy népszerűségnek örvendett. A Facebook oldalunkon meghirdetett nyereményjátékokra megközelítőleg 15.000 hozzászólás érkezett, aminek köszönhetően több mint 8 tonnányi állateledelt adományozunk a NOÉ Állatotthonnak és a REX Kutyaotthonnak. Büszkék vagyunk arra, hogy 2016 óta a tíz Telitálka kampány keretében, vásárlóinkkal közösen összesen 27,5 millió forint értékű, közel 80 tonnányi állateledellel járultunk hozzá a menhelyi kisállatok ellátásához.”
Az idei kampány során a diszkontlánc egy rövid kérdőívben vásárlóik és közösségi média követőik felelős állattartással kapcsolatos ismereteit és meggyőződését is felmérte. A kérdőív eredményei rámutattak, a válaszadók egyaránt fontosnak tartják (98%-ban vagy afelett), hogy megfelelő életteret és elegendő mozgást biztosítsanak házi kedvencüknek, ahogyan azt is, hogy megkapja a szükséges állatorvosi kezeléseket, oltásokat. A válaszoló gazdik 80%-a azért tart háziállatot, mert örömet okoz számára. A válaszokból az is kiderül, hogy 24%-uk vásárolta hivatalos tenyésztőtől, közel negyedük menhelyről fogadott örökbe, 18%-uk pedig utcáról fogadta be háziállatát.
A kitöltött kérdőívekből kiderült az is, hogy az adományozási akcióban résztvevők döntő többsége 45 év alatti és jellemzően városban (főváros, megyei jogú város/megyeszékhely, vagy egyéb város) élnek. A válaszadók véleménye meglehetősen egyöntetű volt, amikor a kisállatok vásárlása/befogadása előtti mérlegelési szempontokat kellett megjelölniük: legtöbben azt gondolták át, hogy hosszú távon fognak-e tudni gondoskodni az állatról, illetve, hogy az ingatlan adottságai, ahová hazaviszik, lehetővé teszik-e az állattartást. A harmadik szempontként a jövedelmi helyzetüket jelölték meg, míg negyedikként azt, hogy belefér-e az idejükbe, azaz, hogy mennyit időt tudnak a választott társállattal tölteni, sétáltatni, játszani vele.
A válaszadók jelentős többsége (87%) soha nem válna meg kis kedvencétől, és 13%-uk is csak akkor, ha feltétlenül szükséges, mert életkörülményeik annyira megváltoznának.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Továbbra is a határon: májusban is lassult a feldolgozóipari növekedés
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) 2025 májusában épphogy a bővülési…
Tovább olvasom >Hatással leszel a világra – munkáltatói márkakampányt indított a CETIN Hungary
A kampány középpontjában álló rövid videó azt mutatja be, milyen…
Tovább olvasom >