Ismét menhelyi állatoknak segített a Lidl
Tizedik alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát a Lidl Magyarország, mellyel célja felhívni a figyelmet a felelős állattartásra és egyúttal hozzájárulni nehéz sorsú kisállatok ellátásához. Idén összesen több mint 8 ezer kilogramm állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon Alapítványt és a REX Kutyaotthon Alapítványt a Lidl Magyarország a vásárlói közreműködésével. A vállalat emellett egy kérdőívben választ keresett arra is, mennyire felelősek az állattartó és állatszerető válaszadók.
A Lidl Magyarország elkötelezett támogatója a felelős állattartásnak, ezért az immár 10. alkalommal meghirdetett Telitálka kampánnyal idén is igyekezett felhívni ennek fontosságára vásárlói és közösségi média követőinek figyelmét. Ezúttal szórakoztató, a témához köthető információkat és kérdéseket tartalmazó rövid nyereményjátékokkal vonta be a programba közösségi média követőit a Lidl.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője kiemelte:
„Ebben az évben már 10. alkalommal indítottuk útjára Telitálka kampányunkat, mely ahogy mindig, most is nagy népszerűségnek örvendett. A Facebook oldalunkon meghirdetett nyereményjátékokra megközelítőleg 15.000 hozzászólás érkezett, aminek köszönhetően több mint 8 tonnányi állateledelt adományozunk a NOÉ Állatotthonnak és a REX Kutyaotthonnak. Büszkék vagyunk arra, hogy 2016 óta a tíz Telitálka kampány keretében, vásárlóinkkal közösen összesen 27,5 millió forint értékű, közel 80 tonnányi állateledellel járultunk hozzá a menhelyi kisállatok ellátásához.”
Az idei kampány során a diszkontlánc egy rövid kérdőívben vásárlóik és közösségi média követőik felelős állattartással kapcsolatos ismereteit és meggyőződését is felmérte. A kérdőív eredményei rámutattak, a válaszadók egyaránt fontosnak tartják (98%-ban vagy afelett), hogy megfelelő életteret és elegendő mozgást biztosítsanak házi kedvencüknek, ahogyan azt is, hogy megkapja a szükséges állatorvosi kezeléseket, oltásokat. A válaszoló gazdik 80%-a azért tart háziállatot, mert örömet okoz számára. A válaszokból az is kiderül, hogy 24%-uk vásárolta hivatalos tenyésztőtől, közel negyedük menhelyről fogadott örökbe, 18%-uk pedig utcáról fogadta be háziállatát.
A kitöltött kérdőívekből kiderült az is, hogy az adományozási akcióban résztvevők döntő többsége 45 év alatti és jellemzően városban (főváros, megyei jogú város/megyeszékhely, vagy egyéb város) élnek. A válaszadók véleménye meglehetősen egyöntetű volt, amikor a kisállatok vásárlása/befogadása előtti mérlegelési szempontokat kellett megjelölniük: legtöbben azt gondolták át, hogy hosszú távon fognak-e tudni gondoskodni az állatról, illetve, hogy az ingatlan adottságai, ahová hazaviszik, lehetővé teszik-e az állattartást. A harmadik szempontként a jövedelmi helyzetüket jelölték meg, míg negyedikként azt, hogy belefér-e az idejükbe, azaz, hogy mennyit időt tudnak a választott társállattal tölteni, sétáltatni, játszani vele.
A válaszadók jelentős többsége (87%) soha nem válna meg kis kedvencétől, és 13%-uk is csak akkor, ha feltétlenül szükséges, mert életkörülményeik annyira megváltoznának.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >