Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az állatok világnapja alkalmával indított el az áruházlánc. A cél ezúttal is a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás volt. A meghirdetett játékhoz több mint 5400-an csatlakoztak, a kezdeményezés keretében a vállalat vásárlóival összefogva összesen több mint 9000 kg állateledelt adományozott a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a Rex Kutyaotthon Alapítvány számára.
A Lidl Magyarország elkötelezett a felelős állattartás mellett, ezt bizonyítja az is, hogy immáron 13. alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát. Az állatok világnapja alkalmából indított játék keretében négylábú kedvencekről várt fotókat a diszkontlánc a közösségi média követőitől. A cél 1000 fotó összegyűjtése volt annak érdekében, hogy összesen 5 000 000 Ft értékű állateledellel járulhasson hozzá a Lidl a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a Rex Kutyaotthon Alapítvány lakóinak élelmezéséhez. A játék népszerűségét jelzi, hogy a vártnál jelentősen több mint 5400 kutyás és cicás kép érkezett. Az összegyűlt összegből végül több mint 9000 kg állateledel jutott a kisállatoknak, vagyis egy-egy feltöltött kép több mint 1,5 kg eledelt jelentett a cicáknak, kutyusoknak.
„Társadalmi felelősségvállalunk egyik kiemelten fontos eleme az immár hagyománynak számító Telitálka kampányunk, mert a felelős állattartás, az állatainkról való gondoskodás mindannyiunk kötelessége. Nagy öröm számunkra, hogy adománygyűjtő kampányunkhoz ismét szívesen csatlakoztak a közösségi média követőink. Büszkék vagyunk arra, hogy 2016 óta immáron 13. alkalommal megvalósított Telitálka kampányunk eredményeképpen vásárlóinkkal közösen összesen 40,5 millió forint értékű, közel 102 tonnányi állateledellel járultunk hozzá a menhelyi kisállatok ellátásához”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A vállalat állatjólét, valamint a szakmai alapokon és összefogáson nyugvó állatvédelem iránti elköteleződését az is erősíti, hogy a Lidl Magyarország, az élelmiszerláncok között elsőként csatlakozott 2021-ben Magyarország Állatvédelmi Kódexéhez. A Kódex egy olyan etikai szándéknyilatkozat, amelyhez minden állatokkal foglalkozó, vagy azokról kommunikáló szervezet csatlakozhat, amennyiben szívén viseli az állatok jóllétét, és érdekükben tenni is kész. A szándéknyilatkozatnak megfelelően az áruházlánc kommunikációjában ösztönzi a felelős állattartást vásárlói körében, továbbá évek óta együttműködik állatvédelmi szervezetekkel és támogatja a menhelyi állatok élelmezését is.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >