Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az állatok világnapja alkalmával indított el az áruházlánc. A cél ezúttal is a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás volt. A meghirdetett játékhoz több mint 5400-an csatlakoztak, a kezdeményezés keretében a vállalat vásárlóival összefogva összesen több mint 9000 kg állateledelt adományozott a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a Rex Kutyaotthon Alapítvány számára.
A Lidl Magyarország elkötelezett a felelős állattartás mellett, ezt bizonyítja az is, hogy immáron 13. alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát. Az állatok világnapja alkalmából indított játék keretében négylábú kedvencekről várt fotókat a diszkontlánc a közösségi média követőitől. A cél 1000 fotó összegyűjtése volt annak érdekében, hogy összesen 5 000 000 Ft értékű állateledellel járulhasson hozzá a Lidl a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a Rex Kutyaotthon Alapítvány lakóinak élelmezéséhez. A játék népszerűségét jelzi, hogy a vártnál jelentősen több mint 5400 kutyás és cicás kép érkezett. Az összegyűlt összegből végül több mint 9000 kg állateledel jutott a kisállatoknak, vagyis egy-egy feltöltött kép több mint 1,5 kg eledelt jelentett a cicáknak, kutyusoknak.
„Társadalmi felelősségvállalunk egyik kiemelten fontos eleme az immár hagyománynak számító Telitálka kampányunk, mert a felelős állattartás, az állatainkról való gondoskodás mindannyiunk kötelessége. Nagy öröm számunkra, hogy adománygyűjtő kampányunkhoz ismét szívesen csatlakoztak a közösségi média követőink. Büszkék vagyunk arra, hogy 2016 óta immáron 13. alkalommal megvalósított Telitálka kampányunk eredményeképpen vásárlóinkkal közösen összesen 40,5 millió forint értékű, közel 102 tonnányi állateledellel járultunk hozzá a menhelyi kisállatok ellátásához”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A vállalat állatjólét, valamint a szakmai alapokon és összefogáson nyugvó állatvédelem iránti elköteleződését az is erősíti, hogy a Lidl Magyarország, az élelmiszerláncok között elsőként csatlakozott 2021-ben Magyarország Állatvédelmi Kódexéhez. A Kódex egy olyan etikai szándéknyilatkozat, amelyhez minden állatokkal foglalkozó, vagy azokról kommunikáló szervezet csatlakozhat, amennyiben szívén viseli az állatok jóllétét, és érdekükben tenni is kész. A szándéknyilatkozatnak megfelelően az áruházlánc kommunikációjában ösztönzi a felelős állattartást vásárlói körében, továbbá évek óta együttműködik állatvédelmi szervezetekkel és támogatja a menhelyi állatok élelmezését is.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >