Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az állatok világnapja alkalmával indított el az áruházlánc. A cél ezúttal is a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás volt. A meghirdetett játékhoz több mint 5400-an csatlakoztak, a kezdeményezés keretében a vállalat vásárlóival összefogva összesen több mint 9000 kg állateledelt adományozott a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a Rex Kutyaotthon Alapítvány számára.
A Lidl Magyarország elkötelezett a felelős állattartás mellett, ezt bizonyítja az is, hogy immáron 13. alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát. Az állatok világnapja alkalmából indított játék keretében négylábú kedvencekről várt fotókat a diszkontlánc a közösségi média követőitől. A cél 1000 fotó összegyűjtése volt annak érdekében, hogy összesen 5 000 000 Ft értékű állateledellel járulhasson hozzá a Lidl a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a Rex Kutyaotthon Alapítvány lakóinak élelmezéséhez. A játék népszerűségét jelzi, hogy a vártnál jelentősen több mint 5400 kutyás és cicás kép érkezett. Az összegyűlt összegből végül több mint 9000 kg állateledel jutott a kisállatoknak, vagyis egy-egy feltöltött kép több mint 1,5 kg eledelt jelentett a cicáknak, kutyusoknak.
„Társadalmi felelősségvállalunk egyik kiemelten fontos eleme az immár hagyománynak számító Telitálka kampányunk, mert a felelős állattartás, az állatainkról való gondoskodás mindannyiunk kötelessége. Nagy öröm számunkra, hogy adománygyűjtő kampányunkhoz ismét szívesen csatlakoztak a közösségi média követőink. Büszkék vagyunk arra, hogy 2016 óta immáron 13. alkalommal megvalósított Telitálka kampányunk eredményeképpen vásárlóinkkal közösen összesen 40,5 millió forint értékű, közel 102 tonnányi állateledellel járultunk hozzá a menhelyi kisállatok ellátásához”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A vállalat állatjólét, valamint a szakmai alapokon és összefogáson nyugvó állatvédelem iránti elköteleződését az is erősíti, hogy a Lidl Magyarország, az élelmiszerláncok között elsőként csatlakozott 2021-ben Magyarország Állatvédelmi Kódexéhez. A Kódex egy olyan etikai szándéknyilatkozat, amelyhez minden állatokkal foglalkozó, vagy azokról kommunikáló szervezet csatlakozhat, amennyiben szívén viseli az állatok jóllétét, és érdekükben tenni is kész. A szándéknyilatkozatnak megfelelően az áruházlánc kommunikációjában ösztönzi a felelős állattartást vásárlói körében, továbbá évek óta együttműködik állatvédelmi szervezetekkel és támogatja a menhelyi állatok élelmezését is.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >