Ismét Megbízható Munkaadó lett a Lidl
Átadták a Megbízható Munkaadó 2023/2024-es kitüntető címeket, amelyet a Lidl Magyarország negyedik alkalommal nyert el. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) olyan vállalatoknak ítéli oda az elismeréseket, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről.

Újabb elismerés
A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a jó munkahelyi feltételek fontosságára és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját. A díjakat egy öttagú, személyzeti szakemberekből álló zsűri ítéli oda, akik többek között vizsgálják a vállalatok által nyújtott javadalmazást, szociális-jóléti juttatásokat, az egészség és a munkakörülményeket, a képzéseket és továbbképzéseket, valamint a fejlődési és karrierlehetőségeket. A Lidl Magyarország a 2017/2018, 2019/2020, 2021/22-es díjak után immár sorozatban negyedik alkalommal részesül ebben az elismerésben. A vállalat nagy hangsúlyt fektet munkáltatói márkájára, a munkavállalók megtartására és az új munkaerő bevonzásra is.
Az idei elismerő címeket ünnepélyes keretek között dr. Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Sávos András, a DUIHK elnöke adta át.
„Hatalmas büszkeség, hogy idén is elnyertük a Megbízható Munkaadó díjat. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a lakosság körében az elsőszámú és egyben legjobb választás legyünk munkáltatóként éppúgy, mint vásárlói szemmel. Nagy hangsúlyt fektetünk a munkavállalói elégedettségre, amit a versenyképes bérektől, a béren kívüli juttatásokon, az egészségprogramon át a különféle képzésekig minden területen igyekszünk elősegíteni. Rendkívül örülünk, hogy a szakmai zsűri is elismeri tevékenységünket és hogy továbbra is megbízhatóságot és stabilitást jelent a Lidl Magyarországnál dolgozni.”
– hangsúlyozta Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc jelenleg közel 8000 fővel a 11. legtöbb munkavállalót foglalkoztató cég Magyarországon. Minden alkalmazottja számára versenyképes béreket, béren kívüli juttatásokat, valamint folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőséget biztosít. A vállalat a korábbi évek gyakorlatának megfelelően 2023-ban is bérfejlesztést hajtott végre, melynek eredményeként összesen 59 milliárd forintot fordít majd bérköltségre, amivel jelentősen hozzájárul a magyar gazdaság versenyképességéhez is.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >