Ismét Megbízható Munkaadó lett a Lidl
Átadták a Megbízható Munkaadó 2023/2024-es kitüntető címeket, amelyet a Lidl Magyarország negyedik alkalommal nyert el. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) olyan vállalatoknak ítéli oda az elismeréseket, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről.

Újabb elismerés
A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a jó munkahelyi feltételek fontosságára és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját. A díjakat egy öttagú, személyzeti szakemberekből álló zsűri ítéli oda, akik többek között vizsgálják a vállalatok által nyújtott javadalmazást, szociális-jóléti juttatásokat, az egészség és a munkakörülményeket, a képzéseket és továbbképzéseket, valamint a fejlődési és karrierlehetőségeket. A Lidl Magyarország a 2017/2018, 2019/2020, 2021/22-es díjak után immár sorozatban negyedik alkalommal részesül ebben az elismerésben. A vállalat nagy hangsúlyt fektet munkáltatói márkájára, a munkavállalók megtartására és az új munkaerő bevonzásra is.
Az idei elismerő címeket ünnepélyes keretek között dr. Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Sávos András, a DUIHK elnöke adta át.
„Hatalmas büszkeség, hogy idén is elnyertük a Megbízható Munkaadó díjat. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a lakosság körében az elsőszámú és egyben legjobb választás legyünk munkáltatóként éppúgy, mint vásárlói szemmel. Nagy hangsúlyt fektetünk a munkavállalói elégedettségre, amit a versenyképes bérektől, a béren kívüli juttatásokon, az egészségprogramon át a különféle képzésekig minden területen igyekszünk elősegíteni. Rendkívül örülünk, hogy a szakmai zsűri is elismeri tevékenységünket és hogy továbbra is megbízhatóságot és stabilitást jelent a Lidl Magyarországnál dolgozni.”
– hangsúlyozta Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc jelenleg közel 8000 fővel a 11. legtöbb munkavállalót foglalkoztató cég Magyarországon. Minden alkalmazottja számára versenyképes béreket, béren kívüli juttatásokat, valamint folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőséget biztosít. A vállalat a korábbi évek gyakorlatának megfelelően 2023-ban is bérfejlesztést hajtott végre, melynek eredményeként összesen 59 milliárd forintot fordít majd bérköltségre, amivel jelentősen hozzájárul a magyar gazdaság versenyképességéhez is.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >