Ismét megbízható munkaadó lett a Lidl
Átadták a Megbízható Munkaadó 2021/2022-es kitüntető címeket, amelyet a Lidl Magyarország 2017/2018 és 2019/2020 után ismét elnyert. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) olyan vállalatoknak ítéli oda az elismeréseket, amelyek teljesítik a munkavállalóknak biztosított munka- és szociális körülményekre vonatkozó, egy szakmai bíráló bizottság által kidolgozott feltételrendszert.
A kezdeményezés célja, hogy munkavállaló-barát környezet megteremtésére ösztönözze a munkaadókat, és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját. 2017 óta immár harmadik alkalommal tudhatja magáénak ezt a címet a Lidl Magyarország. A vállalat nagy hangsúlyt fektet munkáltatói márkájára, a munkavállalók megtartására és az új munkaerő bevonzásra is.
Az idei elismerő címeket a DUIHK online megtartott taggyűlésen hirdették ki. A szakmai zsűri képviseletében Dr. Vörös Ágnes elmondta, hogy az idei pályázatok „best practice”-e nagy részben a pandémiás helyzetre adott céges válaszokat foglalta össze. 2020 márciusában a COVID járvány kezdetekor a vállalatoknak gyorsan kellett reagálniuk a megváltozott helyzetre.
„Rendkívül örülünk annak, hogy idén is elnyertük a Megbízható Munkaadó díjat, hiszen egy megpróbáltatásokkal teli időszakot tudhatunk magunk mögött, de célunk továbbra is az, hogy a lakosság körében az elsőszámú és egyben legjobb választás legyünk munkáltatóként éppúgy, mint vásárlói szemmel. Büszkék vagyunk rá, hogy a szakmai zsűri is elismeri tevékenységünket és hogy továbbra is megbízhatóságot és stabilitást jelent a Lidl Magyarországnál dolgozni”
– hangsúlyozta Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc 2004-es piacra lépése óta töretlenül fejlődik, amely munkavállalói számában is megmutatkozik, immár 7500 fővel a 11. legtöbb munkavállalót foglalkoztató cég Magyarországon. Minden alkalmazottja számára versenyképes béreket, béren kívüli juttatásokat, valamint folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőséget biztosít. Az elmúlt három évben 20 milliárd forintot fordított béremelésre, a 2021-es gazdasági évben pedig további 7,16 milliárdot tervez bértömegnövelésre, mellyel jelentősen hozzájárul a magyar gazdaság versenyképességéhez is.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >