Ismét megbízható munkaadó lett a Lidl
Átadták a Megbízható Munkaadó 2021/2022-es kitüntető címeket, amelyet a Lidl Magyarország 2017/2018 és 2019/2020 után ismét elnyert. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) olyan vállalatoknak ítéli oda az elismeréseket, amelyek teljesítik a munkavállalóknak biztosított munka- és szociális körülményekre vonatkozó, egy szakmai bíráló bizottság által kidolgozott feltételrendszert.
A kezdeményezés célja, hogy munkavállaló-barát környezet megteremtésére ösztönözze a munkaadókat, és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját. 2017 óta immár harmadik alkalommal tudhatja magáénak ezt a címet a Lidl Magyarország. A vállalat nagy hangsúlyt fektet munkáltatói márkájára, a munkavállalók megtartására és az új munkaerő bevonzásra is.
Az idei elismerő címeket a DUIHK online megtartott taggyűlésen hirdették ki. A szakmai zsűri képviseletében Dr. Vörös Ágnes elmondta, hogy az idei pályázatok „best practice”-e nagy részben a pandémiás helyzetre adott céges válaszokat foglalta össze. 2020 márciusában a COVID járvány kezdetekor a vállalatoknak gyorsan kellett reagálniuk a megváltozott helyzetre.
„Rendkívül örülünk annak, hogy idén is elnyertük a Megbízható Munkaadó díjat, hiszen egy megpróbáltatásokkal teli időszakot tudhatunk magunk mögött, de célunk továbbra is az, hogy a lakosság körében az elsőszámú és egyben legjobb választás legyünk munkáltatóként éppúgy, mint vásárlói szemmel. Büszkék vagyunk rá, hogy a szakmai zsűri is elismeri tevékenységünket és hogy továbbra is megbízhatóságot és stabilitást jelent a Lidl Magyarországnál dolgozni”
– hangsúlyozta Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc 2004-es piacra lépése óta töretlenül fejlődik, amely munkavállalói számában is megmutatkozik, immár 7500 fővel a 11. legtöbb munkavállalót foglalkoztató cég Magyarországon. Minden alkalmazottja számára versenyképes béreket, béren kívüli juttatásokat, valamint folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőséget biztosít. Az elmúlt három évben 20 milliárd forintot fordított béremelésre, a 2021-es gazdasági évben pedig további 7,16 milliárdot tervez bértömegnövelésre, mellyel jelentősen hozzájárul a magyar gazdaság versenyképességéhez is.
Kapcsolódó cikkeink
1199 forintért árulja a Lidl az év Cukormentes Tortáját
Augusztus 28-tól mindössze 1199 forintért kínálja a Lidl Magyarország a…
Tovább olvasom >Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >