Ismét megbízható munkaadó lett a Lidl
Átadták a Megbízható Munkaadó 2021/2022-es kitüntető címeket, amelyet a Lidl Magyarország 2017/2018 és 2019/2020 után ismét elnyert. A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) olyan vállalatoknak ítéli oda az elismeréseket, amelyek teljesítik a munkavállalóknak biztosított munka- és szociális körülményekre vonatkozó, egy szakmai bíráló bizottság által kidolgozott feltételrendszert.
A kezdeményezés célja, hogy munkavállaló-barát környezet megteremtésére ösztönözze a munkaadókat, és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját. 2017 óta immár harmadik alkalommal tudhatja magáénak ezt a címet a Lidl Magyarország. A vállalat nagy hangsúlyt fektet munkáltatói márkájára, a munkavállalók megtartására és az új munkaerő bevonzásra is.
Az idei elismerő címeket a DUIHK online megtartott taggyűlésen hirdették ki. A szakmai zsűri képviseletében Dr. Vörös Ágnes elmondta, hogy az idei pályázatok „best practice”-e nagy részben a pandémiás helyzetre adott céges válaszokat foglalta össze. 2020 márciusában a COVID járvány kezdetekor a vállalatoknak gyorsan kellett reagálniuk a megváltozott helyzetre.
„Rendkívül örülünk annak, hogy idén is elnyertük a Megbízható Munkaadó díjat, hiszen egy megpróbáltatásokkal teli időszakot tudhatunk magunk mögött, de célunk továbbra is az, hogy a lakosság körében az elsőszámú és egyben legjobb választás legyünk munkáltatóként éppúgy, mint vásárlói szemmel. Büszkék vagyunk rá, hogy a szakmai zsűri is elismeri tevékenységünket és hogy továbbra is megbízhatóságot és stabilitást jelent a Lidl Magyarországnál dolgozni”
– hangsúlyozta Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc 2004-es piacra lépése óta töretlenül fejlődik, amely munkavállalói számában is megmutatkozik, immár 7500 fővel a 11. legtöbb munkavállalót foglalkoztató cég Magyarországon. Minden alkalmazottja számára versenyképes béreket, béren kívüli juttatásokat, valamint folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőséget biztosít. Az elmúlt három évben 20 milliárd forintot fordított béremelésre, a 2021-es gazdasági évben pedig további 7,16 milliárdot tervez bértömegnövelésre, mellyel jelentősen hozzájárul a magyar gazdaság versenyképességéhez is.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >