Ismét lesz Golden Dove
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 4 év után ismét megszervezi a hazai direktkommunikációs szakma legrangosabb versenyét. A 6 kategória mellett a zsűri különdíjat is kioszt Best Mobile Solution néven.
A Golden Dove versenyt első alkalommal 2005-ben szervezték meg a szövetség 10 éves fennállásának évfordulójára, célja pedig az volt, hogy sikeres hazai és nemzetközi direkt marketing kampányokat mutasson be és díjazza a legjobb alkotásokat.
Az idei Golden Dove verseny kizárólag hazai kampányokra fókuszál és több pontban is megújul. A zsűri 5 főre bővült: Liptay Gabriella, Geszti Péter, Havasi Raymond mellett Simon Krisztián és Vámos-Hegyi Attila bírálják el a 2011.01.01 és a 2012.06.15. közötti időszakban megvalósuló kampányokat. Nevezni az alábbi kategóriákban lehet: FMCG, autó- pénzügyi és nonprofit szektor, telekom/IT, valamint életmód és kultúra (gyógyhatású készítmények, sport, divat, szórakoztató elektronika, műszaki cikkek, ruházat, éttermek, színházak, mozik, szállodák, személyszállítással foglalkozó cégek). A beérkezett pályázati anyagokból a zsűri egy különdíjat is kioszt a legjobb mobilmarketing megoldásért.
A versenytől a szervezők azt várják, hogy felvonultassa a direkt kommunikációs szakma teljes eszközparkjának kiemelkedő megoldásait az offline és az online eszközökön keresztül a komplex integrált kampányokig. Minden olyan kampány nevezhető, amely a direktkommunikáció kritériumainak megfelel; vagyis interaktív, mérhető és személyesen szólítja meg a fogyasztót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >