Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat. A vállalat ezúttal több mint 150 háztartási és vegyi áru, valamint tisztálkodási és szépségápolási cikket kínál olcsóbban, átlagosan 20 százalék kedvezménnyel. A döntéssel a diszkontlánc célja, hogy a vásárlók a bevásárlásaikat minél kényelmesebben, egy helyen intézhessék, mindezt a lehető legjobb ár-érték arányon.
A Lidl tovább bővíti azoknak a háztartási és vegyi áruknak, valamint tisztálkodási és szépségápolási termékeknek a körét, amelyek árát csökkenti és tartósan alacsonyan tartja. A magyar családok így lényegesen olcsóbban, átlagosan 20 százalékkal kedvezőbb áron juthatnak hozzá több mint 150 termékhez, de vannak olyan árucikkek, amelyeknél az árcsökkentés mértéke az 1000 forintot is meghaladja. Így például csökken az ára a Cien folyékony szappannak és tusfürdőnek, a Formil mosószer koncentrátumnak, a Floralys toalettpapírnak és papírzsebkendőnek, a Doussy öblítőnek, a W5 általános tisztítószernek, vagy éppen a Lupilu pelenkáknak.
„Továbbra is azon dolgozunk, hogy vásárlóink mindent egy helyen, a lehető legjobb áron szerezhessenek be. Két hete a piacon elsőként tucatnyi háztartási termék esetében mérsékeltük az árakat, a piaci versenyhez igazodva pedig további 150 tisztálkodási és szépségápolási termék, valamint háztartási és vegyi áru árát csökkentjük. Célunk, hogy vásárlóink a teljes nagybevásárlást – az élelmiszerektől a szépségápolási cikkeken keresztül egészen a háztartási termékekig – gazdaságosan, kényelmesen és időtakarékosan végezhessék áruházainkban, ezért folyamatosan élen járunk az árak figyelésében és csökkentésében”
– tájékoztatott Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
A Lidl továbbra is hétről hétre újabb termékkategóriák árát vizsgálja felül, hogy a magyar vásárlók számára valódi megtakarítást kínáljon a mindennapokban. Emellett érdemes a Lidl Plus alkalmazást letölteni, mellyel tovább csökkenthető a bevásárlás végösszege.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >