Ismét különleges élményben lehet részük az Auchan-törzsvásárlóknak
Nem csak a kereskedelemben nehéz újat mutatni, hanem a törzsvásárlói programokban is. Az Auchan a kedvező áron kínált széles kínálata mellett egyre több, különleges vásárlói élményt nyújtó aktivitásával is igyekszik kitűnni a versenytársai közül. Ezek a piacon különlegesnek számító megoldások egyediek, újszerűek és izgalmasak, továbbá hihetetlen kedvezményeket adnak a törzsvásárlóknak. Most pénteken (augusztus 2-án) lesz, amikor a Bizalomkártyával rendelkezők egy szétdurranó lufiból tudhatják meg, hogy milyen terméket vásárolhatnak meg a megszokottnál jóval nagyobb, „meglepetés-kedvezménnyel”.
Az Auchan szakértői szerint elsősorban továbbra is az ár alapján döntenek a vevők, de az sem mindegy, hogyan érzik magukat vásárlás közben. A vásárlói élmény emeléséért az állandó akciók és kedvezmények mellett egészen különleges kereskedelmi aktivitásokkal kísérletezik az áruházlánc az utóbbi időben, amelyek meglehetősen nagy sikert aratnak a Bizalomkártyás törzsközönség körében. Először tavaly karácsony előtt invitálták őket egy zárás utáni extra vásárlásra, úgynevezett late night shoppingra, amelyen egy kis vendéglátás után az ünnepi termékekhez juthattak hozzá a csak erre az alkalomra szóló árakon. A VIP Vásárlók Éjszakáját húsvét előtt a VIP Vásárlók Reggele követte, ugyanezzel a koncepcióval, csak éppen a húsvéti termékkörre vonatkoztatva. Ezután a hazai piacon elsőként hirdették meg a Kincseskosár akciót, amelyben minden hipermarketjükben 60 előre elkészített termékkosarat 60%-os kedvezménnyel vihettek el a Bizalomkártyás vásárlók, de azt, hogy egészen pontosan mit rejtett a kincseskosaruk, csak a fizetés után tudhatták meg.
Most péntekre pedig egy szó szerint könnyed akcióval készülnek az Auchan hipermarketek. A Bizalomkártyás törzsvásárlók 16 és 20 óra között a bejáratnál egy felfújt léggömböt választhatnak, amit helyben ki is kell durrantaniuk, hogy a belőle kipottyanó kuponból kiderüljön, mit és mekkora kedvezménnyel nyernek, ha 5000 forint fölött vásárolnak. Az áruházi főfolyosóra kihelyezett nyereményeket körülbelül harmadáron vihetik el. Üzletenként két-két darab százezerforintos főnyeremény is gazdára talál majd, amiket levásárolható Bizalompontok formájában kapnak meg a szerencsések.
„Minden igazi kereskedő azt szeretné, hogy nála vásároljon és elégedetten távozzon tőle a vevő, majd újra visszatérjen és rendszeres vásárló váljon belőle! Ebből a szempontból a jól bevált receptet követjük az Auchannál, nekünk is pontosan ez a célunk! Ehhez 70- ezerféle terméket kínálunk, ami egyedülálló választékot jelent a hazai piacon. Az árainkat pedig úgy alakítottuk ki, hogy tudatos választással egy átlagos háztartást fenn lehessen tartani tartósan alacsony árú vagy akciós termékekből. Ehhez harmadik pillérként a vásárlói élményt emeltük be az utóbbi időszakban, amivel Bizalomkártyás törzsvásárlóink hűségét szeretnénk még jobban megköszönni. Az akciók megszervezése rendkívül komplex, mert újszerűek, viszont ki kell küszöbölni minden olyan tényezőt, ami csalódást okozhat. Ugyanakkor nagy ereje van az egyediségüknek, nehezen utánozhatók, erősítik a márkát és a vásárlói hűséget. Úgy tapasztaltuk, hogy nagy sikert arattak a különböző típusú, innovatív kereskedelmi aktivitásaink, bízunk benne, hogy – a szintén a meglepetésre építő – lufis is jó fogadtatásra talál majd Bizalomkártyás vásárlóink körében”
– hangsúlyozta Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >