Ismét kiváló magyar termékek a SIAL CHINA szakkiállításon
Prémium kategóriás magyar termékek bőséges kínálatával nyílt meg Sanghajban, Kína legnagyobb – területét és áruválasztékát tekintve egyaránt évről évre növekvő – nemzetközi élelmiszeripari szakkiállítása. A kimondottan csak az igazán minőségi termékek iránt érdeklődő fogyasztói közönségéről elhíresült rendezvény tavaly, – 126.500 m2 területen – több mint 2900 kiállítót vonultatott fel. Az idei, három napos vásáron az Agrármarketing Centrum (AMC) és partnerei ismét hazánk jellegzetes és számos nemzetközi elismerést szerző termékkínálatát jelenítik meg.
A kínai piacra fokozottabban érvényes, hogy egy üzlet nyélbeütéséhez hosszabb idő, olykor akár több év során nyújtott kimagasló teljesítmény és rendszeres kiállítási jelenlét szükséges. Ezért az AMC az utóbbi években édességek, magvak, ételízesítők, bébiételek és italok kategóriákban a SIAL CHINA rendszeres résztvevője. A magyar stand látványos és markáns megjelenését erősíti, hogy a magyar kiállítók mindegyike ez alkalommal is rendelkezik önálló információs pulttal, vitrinnel (igény szerint hűtővitrinnel), valamint a tárgyalási és közös funkcionális terek használati jogával.
A piros-fehér-zöld trikolórt megjelenítő magyar pavilont a színes backlit fotókkal ellátott, magasban elhelyezett diahasáb és rajta a világító ország felirat és logó teszi egyedivé és messziről is jól láthatóvá, azonnal beazonosíthatóvá.
Ez évben a párizsi SIAL fiókrendezvényeként számon tartott kínai vásár kiemelkedő eseménye az innovációs fórum, a Top Chef szakácsok versenye és a La Cuisine by SIAL gasztro látványszínpad.
A megnyitón a Földművelésügyi Minisztériumot Gulyás Andrea közigazgatási államtitkár és Czerván György agrárgazdaságért felelős államtitkár, míg az AMC-t Daróczi László ügyvezető képviseli.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenkét hónapja csökkennek az élelmiszerárak Kínában
Júniusban a vártnál nagyobb mértékben mérséklődött az éves infláció Kínában:…
Tovább olvasom >MTÜ: élénkül a kínai beutazó turizmus
Egyre jobban élénkül a kínai beutazó turizmus Magyarországon és Európában…
Tovább olvasom >Rájár a rúd a Sheinre
A Shein, a fast fashion online divatkereskedelem egyik vezető szereplője,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >