Ismét kiváló magyar termékek a SIAL CHINA szakkiállításon
Prémium kategóriás magyar termékek bőséges kínálatával nyílt meg Sanghajban, Kína legnagyobb – területét és áruválasztékát tekintve egyaránt évről évre növekvő – nemzetközi élelmiszeripari szakkiállítása. A kimondottan csak az igazán minőségi termékek iránt érdeklődő fogyasztói közönségéről elhíresült rendezvény tavaly, – 126.500 m2 területen – több mint 2900 kiállítót vonultatott fel. Az idei, három napos vásáron az Agrármarketing Centrum (AMC) és partnerei ismét hazánk jellegzetes és számos nemzetközi elismerést szerző termékkínálatát jelenítik meg.
A kínai piacra fokozottabban érvényes, hogy egy üzlet nyélbeütéséhez hosszabb idő, olykor akár több év során nyújtott kimagasló teljesítmény és rendszeres kiállítási jelenlét szükséges. Ezért az AMC az utóbbi években édességek, magvak, ételízesítők, bébiételek és italok kategóriákban a SIAL CHINA rendszeres résztvevője. A magyar stand látványos és markáns megjelenését erősíti, hogy a magyar kiállítók mindegyike ez alkalommal is rendelkezik önálló információs pulttal, vitrinnel (igény szerint hűtővitrinnel), valamint a tárgyalási és közös funkcionális terek használati jogával.
A piros-fehér-zöld trikolórt megjelenítő magyar pavilont a színes backlit fotókkal ellátott, magasban elhelyezett diahasáb és rajta a világító ország felirat és logó teszi egyedivé és messziről is jól láthatóvá, azonnal beazonosíthatóvá.
Ez évben a párizsi SIAL fiókrendezvényeként számon tartott kínai vásár kiemelkedő eseménye az innovációs fórum, a Top Chef szakácsok versenye és a La Cuisine by SIAL gasztro látványszínpad.
A megnyitón a Földművelésügyi Minisztériumot Gulyás Andrea közigazgatási államtitkár és Czerván György agrárgazdaságért felelős államtitkár, míg az AMC-t Daróczi László ügyvezető képviseli.
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >