Ismét európai fesztiváldíjat nyert a Sziget
Ismét nemzetközi elismerést kapott a Sziget: a fesztivál szervezői szerdán késő este a European Festival Awards átadóján a Line-up of the year, vagyis a tavalyi év legjobb zenei felhozatala díját vehették át a Eurosonic fesztiválon a hollandiai Groningenben.
Meglepetés számunkra, hogy ismét díjjal mehetünk haza erről a rangos versengésről. Az külön öröm, hogy a Sziget egyedülálló zenei sokszínűségét díjazták – idézte Kádár Tamás cégvezetőnek a díj átvételekor mondott szavait a Sziget sajtóirodája által az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közlemény.
A kommüniké kitér arra, hogy a kategória elbírálásakor nemcsak a fő zenekarok, a headlinerek számítottak, hanem a teljes program. A Sziget a Line-up of the year kategóriában olyan fesztiválokat előzött meg, mint például a Glastonbury, a Roskilde vagy a Lollapalooza. A tíz legjobb fesztivál listáját szakemberek állították össze, ezután közönségszavazással dőlt el a végeredmény.
A Sziget az elmúlt években többször és több kategóriában megkapta már a European Festival Awardot: kétszer volt a Európa legjobb nagyfesztiválja, megnyerte a Legjobb zenei felhozatalért járó díjat is és volt a Fellépők kedvenc fesztiválja. Tavaly az életműdíját vehették át, amelyet a Sziget korábban tragikus autóbalesetben elhunyt munkatársa, Dan Panaitescu posztumusz kapott meg.
A közleményben szerepel, hogy a fesztivál idei fellépőinek első neveit a szervezők hamarosan bejelentik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
GKI: Mit jelent nekünk a külföldi turista?
Az elmúlt tizenöt évben komolyan megnőtt a turizmus szerepe Magyarországon.…
Tovább olvasom >Nem változott az euróövezet gazdasági teljesítménye júniusban
Siófok vezeti a Szallas.hu 2025-ös nyári időszakra szóló belföldi foglalási…
Tovább olvasom >Budapest nem tudja megtartani a prémium utazót – Interjú Holczinger Zoltánnal a magyar légiközlekedés és turizmus kihívásairól
A nemzeti légitársaság hiánya, a fapados dominancia és a luxusturizmus…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Példaértékű klímabarát erdőgazdálkodási gyakorlatokat díjazott a WWF Magyarország
Három kategóriában összesen nyolc erdőgazdálkodó vehette át a Klímabarát Erdőgazdálkodó…
Tovább olvasom >