Ismét érkezik a Miller Mix kampány
Immár második alkalommal látogat Magyarországra a Miller Mix kampány. Az idén négy országot érintő, Beatporttal közösen szervezett nemzetközi kezdeményezés hazai zárórendezvényén nagyszabású, szabadtéri eseménnyel ünneplik a márka és az elektronikus zene kapcsolatát.
A Miller Genuine Draft a Miller Mix keretében ismét közel hozza egymáshoz az elektronikus zene nagyágyúit és a feltörekvő tehetségeket. Világszerte négy országban, Törökországban, Magyarországon, Grúziában és Ausztráliában számíthatnak felejthetetlen élményekre a zenekedvelők. A kezdeményezés keretében Budapestre látogat Nora En Pure svájci lemezlovas.
A Miller Mix a Beatport Grouppal együttműködésben jött létre. A Beatport az elektronikus zenei szcéna meghatározó szereplőjeként évtizedek óta támogatja a feltörekvő és élvonalbeli DJ-ket és producereket. A magyarországi záróesemény a Miller idei Break The Mold kampány szellemiségét, a kreativitás és individualizmus ünneplését, ülteti át a gyakorlatba és újszerű, látványos megoldásokkal hozza közel az élményt mindenkinek.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Miller a Beatporttal közösen nemcsak szórakoztat, hanem a zenei közösségeket is aktívan támogatja”
– mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója és hozzátette, hogy:
„ezért is nagy öröm számunkra, hogy immár második alkalommal hozhatjuk el Magyarországra a Miller Mix kampányt, amely az elektronikus zene és a márka közös energiáját ünnepli. Célunk, hogy a hazai közönség számára is felejthetetlen élményt nyújtsunk, ahol a világsztárok és a feltörekvő tehetségek együtt lépnek színpadra”.
A Miller és a Beatport idén The Grassroots Venue Fund néven új, nemzetközi pályázatot is indított a független elektronikus zenei helyszínek támogatására. Az elnyerhető támogatás infrastrukturális fejlesztésekre, programkínálat bővítésére, akadálymentesítésre, illetve más kulcsfontosságú működési és kreatív igények finanszírozására fordítható.
A The Grassroots Venue Fund kezdeményezés része továbbá egy dokumentumsorozat is, amely a támogatott helyszínek és közösségek történetein keresztül mutatja majd be, hogy a nyertesek miként használják fel a támogatást a helyi zenei szcéna megerősítésére.
A kampány hazai záróeseményét szeptember 6-án rendezik meg a budapesti Eiffel Műhelyházban. A formabontó helyszínen Nora En Pure svájci lemezlovas mellett, Andrea Lane, Denes Toth, Secret Factory és Enicroa, a tavalyi Miller Mix tehetségkutató győztese is fellépnek.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl egyértelmű üzenettel indít új nemzetközi kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >José Mourinho visszatér a Snickers ikonikus „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” kampányának legújabb epizódjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átvették a Fenntarthatóság szimbóluma verseny 2025 díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB-igazgató: az áremelkedés üteme 2026 elején mérséklődhet tartósan a jegybanki toleranciasávba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nestlé és a Tesco újra együtt támogatja az Élelmiszerbank munkáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >