Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a 34. Művészetek Völgyén, ahol a „Radar Liluval” című beszélgetés és improvizációs előadás a fényvédelem fontosságára, az önazonosságra és a tudatos nyárra hívta fel a figyelmet. A drogéria az előadáson túl a fesztivál teljes ideje alatt különböző hasznos fesztiválkellékekkel kedveskedik a Momentán Udvar látogatóinak.
Idén már második alkalommal csatlakozott a Rossmann Magyarország a Momentán Udvar programjaihoz a Művészetek Völgyében – a kultúra és az egészségtudatosság találkozása ezúttal is teltházas eseménnyé vált. A „Radar Liluval” című beszélgetés középpontjában a fényvédelem, az önazonosság és a tudatos bőrápolás állt – a Lilu által megosztott személyes történetek és gondolatok, valamint a rájuk reflektáló improvizációk pedig könnyedén magukkal ragadták a közönséget a fesztivál negyedik napján.
A jelenleg is zajló 34. Művészetek Völgye fesztivál idén is tíz napon át várja a látogatókat Kapolcson, Taliándörögdön és Vigántpetenden. A fesztiválon belül a Momentán Udvar évek óta az egyik legkedveltebb kreatív tér, ahol a Rossmann idén is értékes, mégis könnyed formában képviselte az egészségtudatos életmódot.
A „Radar Liluval” beszélgetés során a közönség őszinte, humoros és inspiráló gondolatokat hallhatott a nyári napvédelem fontosságáról a szépségről és egészségről – kívül-belül. Az eseményt a Momentán Társulat improvizációi színesítették, így a délután garantáltan nemcsak tanulságos, hanem felszabadítóan szórakoztató is volt.
Az előadás után Liluval készült rövid interjú megtekinthető az alábbi linken:
https://www.facebook.com/reel/1287738819594128/?s=single_unit&locale=hu_HU
A „Radar Liluval” teljes beszélgetés pedig itt visszanézhető:
https://fb.watch/B0h5aEyM9g/
A Rossmann küldetése, hogy a fényvédelem egész éves, tudatos szokás legyen. A drogéria idén is praktikus nyári meglepetésekkel, naptejekkel, strand- és fesztiválkiegészítőkkel lepte meg a Momentán Udvar vendégeit.
„Nagyon fontos számunkra, hogy olyan értékek mellé álljunk, amelyek valódi hatással vannak a mindennapokra. A Momentán Udvarban megvalósuló közös programok pontosan ezt a célt szolgálják: elgondolkodtatnak, de közben szórakoztatnak is. A Radar beszélgetés Liluval kiváló példája annak, hogyan lehet a szépségápolás és a tudatosság témáját a kultúrával együtt közelebb hozni az emberekhez”
– hangsúlyozta a Rossmann Magyarország marketingvezetője, Varga Anita Ágnes.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >