Ismét díjazták a Henkelt és három márkáját
A Henkel Magyarország elnyerte az idén tizenegyedik alkalommal odaítélt Business Superbrands címet. A seregszemlén a Henkel vezető márkái közül a Schwarzkopf és a Persil Superbrands, míg a Pattex Superbrands illetve Business Superbrands elismerésben is részesült.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.
„Nagyon örülünk, hogy a Henkel Magyarország idén is elnyerte az egyik legismertebb nemzetközi márkaértékelési rendszerként számon tartott Business Superbrands-díjat, ahol az üzleti szektor (B2B) legkiválóbb márkái esélyesek. Büszkék vagyunk, hogy ebben az elismerésben most már második alkalommal a Pattex ragasztó márkánk is szerepel. A díjak évről-évre egyfajta pozitív visszaigazolások számunkra vásárlóink és partnereink megelégedettségéről, arról, hogy sikeres, megbízható márkaként számolnak velünk” – mondta dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A Henkel Beauty Care üzletág vezető hajápolási márkájaként ismert Schwarzkopf a fogyasztói kategóriában nyerte el a Superbrands-díjat. Az idén 120. születésnapját is ünneplő Schwarzkopf a fogyasztói igények felmérésének, a folyamatos innovációnak és a garantált minőségnek köszönheti az elismerést. „A 2018-as év igazi mérföldkő a Schwarzkopf márka életében, amit ez a díj megkoronáz. A 120. évforduló ugyanis egy jelentős jubileumon túl a márka megújulásáról, új identitásáról is szól, ami a tökéletes szépségideálokat háttérbe helyezve az önkifejezést, egyéni stílusalkotást, és ennek a bátor felvállalását, megmutatását hirdeti. Nagyon örülünk, hogy ez egy olyan márkaüzenet, amivel minden fogyasztónk azonosulni tud, és a Schwarzkopf márka a partnerük tud lenni az önmegvalósításban és stílusalkotásban” – mondta Lambert Petra, Senior Brand Manager.
Szintén kitüntetésben részesült a Henkel Persil márkája. A mosószermárka a termékfejlesztésben elért eredményeivel és a környezetre gyakorolt hatásának mérséklésével érdemelte ki a díjat. „A Henkel számára nagyon fontos a fenntarthatóság, valamint az ökológiai lábnyom csökkentése. Ennek érdekében az egyik legnagyobb és legjobban növekvő márkán, a Persil mosószeren is történnek olyan fejlesztések, melyek ezt a célt szolgálják. A jelenlegi termékfejlesztés során, az A.I.S.E. szervezettel együttműködve a gélek javasolt adagolása változott a formula koncentrálásának köszönhetően. Nagyon örülünk a Superbrands cím elnyerésének, hiszen ez egy pozitív visszacsatolás arra vonatkozóan, hogy jó irányban haladunk, valamint így ösztönözni tudjuk az iparág többi szereplőjét is hasonló törekvésekre” – mondta Vékásy Bernadett Brand Manager.
A Pattex széles termékválasztékával évtizedek óta kínál valamennyi ragasztási, szerelési és javítási munkához megoldást a háztartásban. „Célunk, hogy mind a építőipari szakemberek, mind a lakosság számára olyan megbízható, professzionális minőséget képviselő, de ugyanakkor könnyen használható ragasztókat nyújtsunk, melyek megkönnyítik a munkát, valamint örömmé varázsolják az otthoni barkácsolást – tette hozzá Szalay Andrea Brand Manager.
Kapcsolódó cikkeink
Henkel a jótékonysági elköteleződés jó példája: közel 330 millió forint adomány
A Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágánál a tavalyi évben különösen…
Tovább olvasom >Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Megnyílt a Pritt márka önálló standja
December közepén ünnepélyes keretek között megnyílt a Pritt márka önálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >