Ismét december 24-ei zárvatartással készül a karácsonyra a JYSK
Az ország JYSK üzletei idén hetedik éve tartanak zárva karácsonykor. Idén több rangos munkáltatói elismerést is elnyert a dán lakberendezési lánc, amelynek hazai kereskedelmi üzletágában több mint 900 aktív munkavállalója van – a zárvatartás az ő érdekeiket szolgálja. A JYSK-nél az üzletnyitások is folyamatosak voltak idén: 2024 októberében megnyitott a vállalat 101. magyarországi áruháza is, de folyamatos a meglévő üzletek megújulása is.
A JYSK 101 áruháza országszerte zárva tart december 24-én, ezzel segítve, hogy a munkatársaik is tudjanak pihenni a megfeszített ünnepi időszakban. A karácsonyig tartó pár hét az egyik legforgalmasabb időszak a kiskereskedelemben, ezért a csúcsidőszak után, december 24-én a JYSK áruházak már 7.éve zárva tartanak. Az üzletek december 22-én és 23-án nyitva lesznek, az ünnepek után pedig először december 27-én nyitnak ki.
A JYSK idén már harmadik éve szerepel a Forbes „Világ legjobb munkáltatóinak” 850 vállalatot számláló listáján. Emellett a TIME magazin is a világ legjobb vállalatai közé sorolta. A globális elismerések mellett a JYSK hazai szervezete is sorra zsebeli be a kitüntetéseket. Idén év elején a Top Employers Hungary listán Magyarország 8. legjobb munkáltatójává választották a JYSK-öt, februárban pedig a Top Employer Institute már másodszor jutalmazta Top Employer díjjal a vállalat retail üzletágát és az ecseri régiós logisztikai központját.
A JYSK saját dolgozói elégedettségi felmérése is alátámasztja a cég munkavállalóiért tett kezdeményezéseit. A felmérésen a JYSK munkatársainak 98 százaléka vett részt, és az eredmények azt mutatják, hogy a vállalat munkavállalói motiváltabbak, elégedettebbek és lojálisabbak az átlagnál. A JYSK 82 pontot ért el a munkával való elégedettség, 88 pontot a lojalitás és 90 pontot az alapértékek melletti elkötelezettség terén.
2022 januárja óta a JYSK áruházakban dolgozók bére átlagosan több mint 45 százalékkal nőtt. Emellett a dolgozók magas színtű, prémium egészségbiztosítást és sporttagsági hozzájárulást is kapnak, a munkába járást pedig havonta kilométerenként 30 forinttal támogatja a JYSK. Évente több millió forintot költ csapatépítésre a vállalat. A munkatársak számos szakmai képzésen és oktatáson is részt vehetnek – például a targoncás jogosítvány megszerzését is támogatja a JYSK -, de mentorprogramok, tréningmodulok is elérhetőek. A vezetői beosztásra készülőknek pedig a Talent Akadémia, valamint az Üzletvezető gyakornoki program segít. A JYSK célja ugyanis az, hogy a jövőben a vezetők 80 százalékát házon belül nevezzék ki, így az áruházban dolgozók előtt is vonzó karrierút áll.
„A JYSK-nél elkötelezettek vagyunk egy olyan munkahely megteremtése iránt, ahol a munkatársaink megbecsülve érzik magukat és motiváltak a mindennapi munkájukban. Fontos számunkra, hogy munkavállalóink jól érezzék magukat a JYSK-nél, ennek pedig alapvető feltétele a munka és a magánélet egyensúlya. Igyekszünk tudatosan reagálni a munkavállalói igényekre, és fenntartani azt a munkahelyi légkört, amiben a kollégák jól érzik magukat. Ezért idén hetedik éve december 24-én bezárnak az áruházaink, hogy a retail-ben dolgozó kollégák is otthon készülhessenek a karácsonyra és pihenhessenek egy rendkívül megfeszített időszak után”
– tette hozzá Nyeste Ági, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős Head of HR managere.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >A Henkel a leggondoskodóbb vállalatok között
Idén a Henkel Magyarország érdemelte el a beneFit Prize –…
Tovább olvasom >