Ismét CSR Hungary Summit Konferencia
Jön a CSR Hungary konferenciasorozat következő állomása, „Jó márka, fenntartható márka” címmel, 2023. május 31-én, a Gundel Étterem Báltermében.

A téma: Jó márka, fenntartható márka
A makró- és mikró gazdasági turbulenciák idején robbanásszerűen megnő a CSR, a társadalmi felelősség, a fenntarthatóság iránti érdeklődés. A makrogazdasági feltételek, az új szabályozások és a stakeholderek növekvő nyomása a végletekig feszegeti az üzlet kereteit.
A fenntartható befektetések iránti igény kommunikálása létfontosságú egy egyre átláthatóbb, rugalmasabb és jövedelmezőbb jövőbeli vállalkozás felépítéséhez…
A fogyasztó pedig egyre inkább kíváncsi az általa megvásárolt termék, szolgáltatás ellátási láncának részleteire.
További információ: https://csrhungary.eu/csr_esemenyek/csr-hungary-summit-konferencia-jo-marka-fenntarthato-marka23/
Kapcsolódó cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Új korszak a személyi higiéniában, az inkontinenciakezelés területén
Napjainkban az egészségtudatosság erősödésével egyre nagyobb figyelmet kap a személyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >