Ismét CSR Hungary Summit Konferencia
Jön a CSR Hungary konferenciasorozat következő állomása, „Jó márka, fenntartható márka” címmel, 2023. május 31-én, a Gundel Étterem Báltermében.

A téma: Jó márka, fenntartható márka
A makró- és mikró gazdasági turbulenciák idején robbanásszerűen megnő a CSR, a társadalmi felelősség, a fenntarthatóság iránti érdeklődés. A makrogazdasági feltételek, az új szabályozások és a stakeholderek növekvő nyomása a végletekig feszegeti az üzlet kereteit.
A fenntartható befektetések iránti igény kommunikálása létfontosságú egy egyre átláthatóbb, rugalmasabb és jövedelmezőbb jövőbeli vállalkozás felépítéséhez…
A fogyasztó pedig egyre inkább kíváncsi az általa megvásárolt termék, szolgáltatás ellátási láncának részleteire.
További információ: https://csrhungary.eu/csr_esemenyek/csr-hungary-summit-konferencia-jo-marka-fenntarthato-marka23/
Kapcsolódó cikkeink
Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >Jóval kevesebb cégnek kell majd fenntarthatósági kérdésekre válaszolnia
Bár július 1-től a minimum ESG-kérdéssorra vonatkozó elvárásban egyre több…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >