Ismét CSR Hungary Summit Konferencia
Jön a CSR Hungary konferenciasorozat következő állomása, „Jó márka, fenntartható márka” címmel, 2023. május 31-én, a Gundel Étterem Báltermében.

A téma: Jó márka, fenntartható márka
A makró- és mikró gazdasági turbulenciák idején robbanásszerűen megnő a CSR, a társadalmi felelősség, a fenntarthatóság iránti érdeklődés. A makrogazdasági feltételek, az új szabályozások és a stakeholderek növekvő nyomása a végletekig feszegeti az üzlet kereteit.
A fenntartható befektetések iránti igény kommunikálása létfontosságú egy egyre átláthatóbb, rugalmasabb és jövedelmezőbb jövőbeli vállalkozás felépítéséhez…
A fogyasztó pedig egyre inkább kíváncsi az általa megvásárolt termék, szolgáltatás ellátási láncának részleteire.
További információ: https://csrhungary.eu/csr_esemenyek/csr-hungary-summit-konferencia-jo-marka-fenntarthato-marka23/
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >