Ismét CSR Hungary Summit Konferencia
Jön a CSR Hungary konferenciasorozat következő állomása, „Jó márka, fenntartható márka” címmel, 2023. május 31-én, a Gundel Étterem Báltermében.

A téma: Jó márka, fenntartható márka
A makró- és mikró gazdasági turbulenciák idején robbanásszerűen megnő a CSR, a társadalmi felelősség, a fenntarthatóság iránti érdeklődés. A makrogazdasági feltételek, az új szabályozások és a stakeholderek növekvő nyomása a végletekig feszegeti az üzlet kereteit.
A fenntartható befektetések iránti igény kommunikálása létfontosságú egy egyre átláthatóbb, rugalmasabb és jövedelmezőbb jövőbeli vállalkozás felépítéséhez…
A fogyasztó pedig egyre inkább kíváncsi az általa megvásárolt termék, szolgáltatás ellátási láncának részleteire.
További információ: https://csrhungary.eu/csr_esemenyek/csr-hungary-summit-konferencia-jo-marka-fenntarthato-marka23/
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >