Ismét CSR Hungary Summit Konferencia
Jön a CSR Hungary konferenciasorozat következő állomása, „Jó márka, fenntartható márka” címmel, 2023. május 31-én, a Gundel Étterem Báltermében.

A téma: Jó márka, fenntartható márka
A makró- és mikró gazdasági turbulenciák idején robbanásszerűen megnő a CSR, a társadalmi felelősség, a fenntarthatóság iránti érdeklődés. A makrogazdasági feltételek, az új szabályozások és a stakeholderek növekvő nyomása a végletekig feszegeti az üzlet kereteit.
A fenntartható befektetések iránti igény kommunikálása létfontosságú egy egyre átláthatóbb, rugalmasabb és jövedelmezőbb jövőbeli vállalkozás felépítéséhez…
A fogyasztó pedig egyre inkább kíváncsi az általa megvásárolt termék, szolgáltatás ellátási láncának részleteire.
További információ: https://csrhungary.eu/csr_esemenyek/csr-hungary-summit-konferencia-jo-marka-fenntarthato-marka23/
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >