Ismét Business Superbrands elismerést kapott a Magyar Logisztikai Egyesület
A Magyar Logisztikai Egyesületet (MLE) 2025 júniusában ismét Business Superbrands elismerésben részesült. Ez a rangos minősítés nem csupán a szakmai közösség számára fontos visszajelzés, hanem azoknak is, akik ma keresik helyüket a logisztika világában – jövőbeli hallgatóknak, pályaváltóknak és szakmai fejlődést keresőknek egyaránt.
Integráltan a hazai logisztika vérkeringésében már 35 éve
A Superbrands Programot Nagy-Britanniában hozták létre még a 90’-es évek derekán, magyarországi története pedig 2004-ig nyúlik vissza. A hazánkban is nagyra tartott, közismert elismeréssel azokat a márkákat díjazzák, amelyek kiemelkedően sikeresek és eredményesek. Az üzleti (B2B) szektor legerősebb márkáit is értékelik. Azokat, amelyeknek elsődleges célcsoportja nem feltétlenül közvetlenül a fogyasztó, a Business Superbrands Program emeli ki. A Business Superbrands díjat minden évben egy független szakértőkből álló bizottság ítéli oda azoknak a márkáknak, amelyek hitelességükkel, szakmai színvonalukkal, kommunikációs és marketing tevékenységükkel, valamint társadalmi megbecsültségükkel kiemelkednek a hazai piacon. Már második alkalommal vehette át a Business Superbrands elismerést 2025-ben a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE), amelyet a szervezet nevében Dr. Doór Zoltán elnök és Károly Róbert, az Egyesület kommunikációs és PR-vezető partnere személyesen vett át.
„Egy szakmai díj számunkra nem cél, de visszajelzés. Visszajelzés arról, hogy a 35 éve elkezdett út, amin jelenleg is járunk jó irányba tart. Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy 2025-ben ismét elnyertük a Business Superbrands díjat. Ez az elismerés igazolja, hogy munkánk és elkötelezettségünk a magas színvonalú szolgáltatások iránt elismert szakmai körökben is. Ez az eredmény a tagjaink és partnereink támogatásának köszönhető, akik nélkül ez nem lett volna lehetséges” – mondta Dr. Doór Zoltán, az idén 35 éve alapított Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke.
A szervezet számára ez az elismerés megerősítés: amit a logisztikai szakmai szervezet nyújt már 35 éve – legyen szó hiteles tájékoztatásról vagy az információáramlás elősegítéséről, kapcsolati hálóról, logisztikai képzésről, szakmai rendezvényről vagy kiadványról – valós értéket jelent a jelen és a jövő logisztikusai számára egyaránt.
Hiteles szervezet, valódi tudás
A szervezet célja a logisztika társadalmasítása, a logisztikai tudásmegosztás, melynek két fő elemét az egyesület által szervezett oktatások, valamint a több évtizede, évente megjelenő Logisztikai Évkönyvek jelentik. A szakmai szervezet egyik legismertebb és legnépszerűbb programja a Felsőfokú Logisztikai Menedzser képzés, amely egy év alatt elvégezhető és gyakorlatorientált szakmai tudást biztosít. A logisztikai képzés rendszeresen indul Budapesten és online formában, valamint számos esetben vidéki nagyvárosokban is, így országosan rugalmasan hozzáférhető.
„Jellemzően évente több száz hallgató számára biztosítunk naprakész logisztikai ismereteket csak a képzéseink keretein belül. Emellett számos szakmai rendezvény szervezésében aktívak vagyunk, továbbá több évtizede kiadjuk a Logisztikai Évkönyvet is. Utóbbi egy szakmai tanulmánygyűjtemény, amelynek szerzői és alkotói évről évre a logisztika világának legkiemelkedőbb szakembereiből tevődnek össze. Az, hogy a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) már többszörös Business Superbrands díjazott, azt is üzeni, hogy nemcsak a márkánk, de a tevékenységi körünk is egyaránt ismert és elismert”
– emelte ki a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke.
A szakmai szervezetnél elkötelezettek abban, hogy az egyetemi szintű szakismereteket és a gyakorlati tapasztalatokat integrálják, a tudásmegosztást elősegítsék, ezzel pedig hozzájáruljanak a magyar gazdaság versenyképességének növeléséhez is. Teszik mindezt úgy, hogy ma már a piac is visszaigazolja munkájuk minőségét és márkájuk ismertségét.
Kapcsolódó cikkeink
Az EU alapvető árucikkek, valamint egészségügyi eszközök felhalmozására tett javaslatot válságok esetére
Az Európai Bizottság javaslatokat mutatott be alapvető szükségleteket kielégítő áruk,…
Tovább olvasom >Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
Brüsszel hosszú ideje elhibázott gazdaságpolitikát folytat, a háborút támogatja a…
Tovább olvasom >