Ismét Business Superbrands elismerést kapott a Magyar Logisztikai Egyesület
A Magyar Logisztikai Egyesületet (MLE) 2025 júniusában ismét Business Superbrands elismerésben részesült. Ez a rangos minősítés nem csupán a szakmai közösség számára fontos visszajelzés, hanem azoknak is, akik ma keresik helyüket a logisztika világában – jövőbeli hallgatóknak, pályaváltóknak és szakmai fejlődést keresőknek egyaránt.
Integráltan a hazai logisztika vérkeringésében már 35 éve
A Superbrands Programot Nagy-Britanniában hozták létre még a 90’-es évek derekán, magyarországi története pedig 2004-ig nyúlik vissza. A hazánkban is nagyra tartott, közismert elismeréssel azokat a márkákat díjazzák, amelyek kiemelkedően sikeresek és eredményesek. Az üzleti (B2B) szektor legerősebb márkáit is értékelik. Azokat, amelyeknek elsődleges célcsoportja nem feltétlenül közvetlenül a fogyasztó, a Business Superbrands Program emeli ki. A Business Superbrands díjat minden évben egy független szakértőkből álló bizottság ítéli oda azoknak a márkáknak, amelyek hitelességükkel, szakmai színvonalukkal, kommunikációs és marketing tevékenységükkel, valamint társadalmi megbecsültségükkel kiemelkednek a hazai piacon. Már második alkalommal vehette át a Business Superbrands elismerést 2025-ben a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE), amelyet a szervezet nevében Dr. Doór Zoltán elnök és Károly Róbert, az Egyesület kommunikációs és PR-vezető partnere személyesen vett át.
„Egy szakmai díj számunkra nem cél, de visszajelzés. Visszajelzés arról, hogy a 35 éve elkezdett út, amin jelenleg is járunk jó irányba tart. Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy 2025-ben ismét elnyertük a Business Superbrands díjat. Ez az elismerés igazolja, hogy munkánk és elkötelezettségünk a magas színvonalú szolgáltatások iránt elismert szakmai körökben is. Ez az eredmény a tagjaink és partnereink támogatásának köszönhető, akik nélkül ez nem lett volna lehetséges” – mondta Dr. Doór Zoltán, az idén 35 éve alapított Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke.
A szervezet számára ez az elismerés megerősítés: amit a logisztikai szakmai szervezet nyújt már 35 éve – legyen szó hiteles tájékoztatásról vagy az információáramlás elősegítéséről, kapcsolati hálóról, logisztikai képzésről, szakmai rendezvényről vagy kiadványról – valós értéket jelent a jelen és a jövő logisztikusai számára egyaránt.
Hiteles szervezet, valódi tudás
A szervezet célja a logisztika társadalmasítása, a logisztikai tudásmegosztás, melynek két fő elemét az egyesület által szervezett oktatások, valamint a több évtizede, évente megjelenő Logisztikai Évkönyvek jelentik. A szakmai szervezet egyik legismertebb és legnépszerűbb programja a Felsőfokú Logisztikai Menedzser képzés, amely egy év alatt elvégezhető és gyakorlatorientált szakmai tudást biztosít. A logisztikai képzés rendszeresen indul Budapesten és online formában, valamint számos esetben vidéki nagyvárosokban is, így országosan rugalmasan hozzáférhető.
„Jellemzően évente több száz hallgató számára biztosítunk naprakész logisztikai ismereteket csak a képzéseink keretein belül. Emellett számos szakmai rendezvény szervezésében aktívak vagyunk, továbbá több évtizede kiadjuk a Logisztikai Évkönyvet is. Utóbbi egy szakmai tanulmánygyűjtemény, amelynek szerzői és alkotói évről évre a logisztika világának legkiemelkedőbb szakembereiből tevődnek össze. Az, hogy a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) már többszörös Business Superbrands díjazott, azt is üzeni, hogy nemcsak a márkánk, de a tevékenységi körünk is egyaránt ismert és elismert”
– emelte ki a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke.
A szakmai szervezetnél elkötelezettek abban, hogy az egyetemi szintű szakismereteket és a gyakorlati tapasztalatokat integrálják, a tudásmegosztást elősegítsék, ezzel pedig hozzájáruljanak a magyar gazdaság versenyképességének növeléséhez is. Teszik mindezt úgy, hogy ma már a piac is visszaigazolja munkájuk minőségét és márkájuk ismertségét.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy sebességre kapcsol a CER Cargo: nemzetközi terjeszkedés jön
A magyar gyökerű CER Cargo Group új vezérigazgatóval és ambiciózus…
Tovább olvasom >Business Superbrands minősítést kapott a Dachser Hungary
Magyarország 500 vezető márkája egyikeként Business Superbrands minősítést nyert el…
Tovább olvasom >Termelési élénkülés, árnyalt képpel – 50,7 ponton a BMI júliusban
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >