Ismét bővült a SPAR környezetbarát csomagolótermékeinek kínálata
Környezetbarát szendvicscsomagolókkal és ételtárolókkal bővült az INTERSPAR hipermarketek termékköre. Az áruházlánc folyamatosan frissíti az élelmiszerek csomagolására és tárolására szolgáló, „zöld” megoldásait.
„A fenntartható jövő kihívása, hogy hogyan tudjuk a háztartásokban keletkező műanyag hulladékot úgy csökkenteni, hogy a vásárlás és a mindennapi élet komfortérzete megmaradjon. A SPAR az élhető környezet fenntarthatósága érdekében folyamatosan bővíti környezettudatos termékeiknek számát. Örömmel mondhatom, hogy ezek rendkívül pozitív fogadtatásra leltek vásárlóink körében, és reményeink szerint a mostantól elérhető termékek is kedveltek lesznek számukra”, mondta Maczelka Márk a SPAR kommunikációs vezetője.
Újdonság az INTERSPAR hipermarketek kínálatában a BPA mentes, vegán, mosógépben is mosható Snack’n’Go ételtartó tasak. A tartós anyagból készült, mindennapos használatra tervezett termékcsalád lehetővé teszi, hogy az étkezések ne járjanak felesleges hulladékképződéssel. A tasak folttaszító belseje nem engedi át a nedvességet, ugyanakkor kiváló légáteresztő. Felhasználható gyümölcsökhöz, zöldségekhez, szendvicsekhez, különféle magokhoz, és akár aprósüteményekhez is.
A Boc’n’Roll mosható szendvicscsomagoló kitűnő alternatívája az egyszer használatos, eldobható alufóliának vagy folpacknak. A változtatható méretű és alátétként is használható csomagolóban elfér a szendvics, péksütemény, vagy akár több gyümölcs is. A BPA mentes, vegán, mosógépben 30°C-on mosható tároló egyszerű és tartós megoldás a hétköznapok hulladéktermelésének csökkentésére.
Az új termékek már elérhetőek valamennyi INTERSPAR hipermarketben.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >