Ismét bővül az #énjövőm program
Tavaly év végéig harminckét civil szervezet nyújtotta be pályázatát a Coca-Cola HBC Magyarországhoz, közülük 10-en nyerték el a vállalat támogatását egynapos, kifejezetten munkakereső fiatalokat célzó tréningek megtartására. A nyertesek összesen mintegy 400 fiatalt képeznek ingyenesen márciustól 15 fős csoportokban.
Az #énjövőm képzési programot a Coca-Cola HBC Magyarország tavaly indította el olyan 18–30 év közötti fiatalok körében, akik nem vesznek részt állami oktatásban vagy felnőttképzésben és inaktívak. Cél, hogy 2020-ig 8000-en vegyenek részt az elhelyezkedést segítő tréningeken. Ezeken többek között önismeretre, állásinterjú-helyzetek és a visszajelzések kezelésére tanítják a fiatalokat, gyakran a Coca-Cola HBC Magyarország munkavállalóit is mentorként bevonva. //
Kapcsolódó cikkeink
…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >Újra pezseg a szénsavas piac
A szénsavas üdítők piaca 2024-ben kihívásokkal teli, de növekedést mutató…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >