Ismét bevezeti a Shwoppingot az M&S
Az M&S újra elindítja ruhaújrahasznosító projektjét, a Shwoppingot. A program október 1-én indul az Oxfammal partnerségben.
Az újrahasznosító projektet márciusba állította le a cég, amikor inkább az egészségügyi és biztonsági intézkedésekre koncentrált. A Shwopping 2008-as indulása óta a kiskereskedő közel 23 millió fontot gyűjtött össze a használt ruha-eladásokból. Az összeget a cég rendkívül szegény körülmények között élő embereknek adományozta.
A vásárlók közel 290 M&S –üzletben adhatják le bármilyen márkájú és állapotú ruháikat, cipőiket és kiegészítőiket.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az OKSZ élelmiszer-kiskereskedő tagvállalatai élen járnak az élelmiszer adományozásban
Az élelmiszer-hulladék csökkentését kiemelt feladatként kezelik a Magyarországon működő nemzetközi…
Tovább olvasom >23 százalékkal több élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói az Élelmiszerbank idei tavaszi akcióján
138 962 kiló tartósélelmiszert adományoztak a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület…
Tovább olvasom >Élelmizeradománycsomaggal segíti a családokat az Egyszülős Központ
Az Egyszülős Központ áprilisban és májusban összesen 10 millió forint…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >