Ismét az Auchan a legolcsóbb üzlet
A Pénzcentrum internetes oldalán megjelenő februári Árukosár összeállításban a legdrágább üzletnek a Kaiser's minősült, őt követi a Tesco.
Az árak a januári markáns
emelkedést követően elért szinten
stabilizálódtak, az első hónaphoz képest
csupán fél százalékos volt az átlagos
áremelkedés. Az üzletek közül a Kaiser's
6,6 százalékos csökkentést hajtott végre,
míg a Metronál 2,8 százalékos emelkedést
hozott a február.
Egy év alatt a kosárba
valók átlag 7,5 százalékkal drágultak,
a legnagyobb áremelkedést 55% az étolaj érte
el, de a finomlisztért is több mint 50 százalékkal
kellett többet fizetni, mint egy éve. A kristálycukor
ára egy év alatt mintegy 17%-ot zuhant.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >