Ismét az Auchan a legolcsóbb üzlet
A Pénzcentrum internetes oldalán megjelenő februári Árukosár összeállításban a legdrágább üzletnek a Kaiser's minősült, őt követi a Tesco.
Az árak a januári markáns
emelkedést követően elért szinten
stabilizálódtak, az első hónaphoz képest
csupán fél százalékos volt az átlagos
áremelkedés. Az üzletek közül a Kaiser's
6,6 százalékos csökkentést hajtott végre,
míg a Metronál 2,8 százalékos emelkedést
hozott a február.
Egy év alatt a kosárba
valók átlag 7,5 százalékkal drágultak,
a legnagyobb áremelkedést 55% az étolaj érte
el, de a finomlisztért is több mint 50 százalékkal
kellett többet fizetni, mint egy éve. A kristálycukor
ára egy év alatt mintegy 17%-ot zuhant.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >