Ismét az Auchan a legolcsóbb üzlet
A Pénzcentrum internetes oldalán megjelenő februári Árukosár összeállításban a legdrágább üzletnek a Kaiser's minősült, őt követi a Tesco.
Az árak a januári markáns
emelkedést követően elért szinten
stabilizálódtak, az első hónaphoz képest
csupán fél százalékos volt az átlagos
áremelkedés. Az üzletek közül a Kaiser's
6,6 százalékos csökkentést hajtott végre,
míg a Metronál 2,8 százalékos emelkedést
hozott a február.
Egy év alatt a kosárba
valók átlag 7,5 százalékkal drágultak,
a legnagyobb áremelkedést 55% az étolaj érte
el, de a finomlisztért is több mint 50 százalékkal
kellett többet fizetni, mint egy éve. A kristálycukor
ára egy év alatt mintegy 17%-ot zuhant.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >