Ismét az Auchan a legolcsóbb üzlet
A Pénzcentrum internetes oldalán megjelenő februári Árukosár összeállításban a legdrágább üzletnek a Kaiser's minősült, őt követi a Tesco.
Az árak a januári markáns
emelkedést követően elért szinten
stabilizálódtak, az első hónaphoz képest
csupán fél százalékos volt az átlagos
áremelkedés. Az üzletek közül a Kaiser's
6,6 százalékos csökkentést hajtott végre,
míg a Metronál 2,8 százalékos emelkedést
hozott a február.
Egy év alatt a kosárba
valók átlag 7,5 százalékkal drágultak,
a legnagyobb áremelkedést 55% az étolaj érte
el, de a finomlisztért is több mint 50 százalékkal
kellett többet fizetni, mint egy éve. A kristálycukor
ára egy év alatt mintegy 17%-ot zuhant.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >