Ismét árat csökkent a Lidl – ezúttal a paradicsomok lettek olcsóbbak
Ismét árat csökkent a Lidl – ezúttal a magyarok egyik kedvenc zöldsége, a paradicsom lett olcsóbb a mai naptól az üzletekben. Több mint 20-féle paradicsom mindegyikének csökkent az ára, átlagosan 8 százalékkal, de olyan termék is van, amelyet 21 százalékkal alacsonyabb áron vehetnek meg a vásárlók.
Folytatja árcsökkentési kampányát a Lidl Magyarország. Ezúttal a magyarok egyik kedvenc zöldsége, a paradicsom lett olcsóbb az üzletekben, amiből hatalmas választékot kínál a diszkontlánc. Több mint 20-féle paradicsomfajtából és kiszerelésből választhatnak a vásárlók, és ezek mindegyike olcsóbban vásárolható meg, méghozzá a mai naptól. Az árcsökkentés mértéke átlagosan 8%-os, azonban az 500 grammos datolya paradicsom és a kilós kiszerelésű hamburger paradicsom 17%-kal, míg a 200 grammos bio datolyacherryparadicsom 21%-kal lett olcsóbb. De az 1 kg-os Ardiles típusú Cherry paradicsomot is 20%-kal kevesebbért lehet megvásárolni, ami pedig 500 forint kedvezményt jelent.
Különleges paradicsomfajták a kínálatban
A Lidl az elmúlt egy évben több mint 14 millió kg paradicsomot értékesített. A legnépszerűbb a fürtös paradicsom, de a vásárlói igények kielégítése kapcsán a kínálatban számos különlegesség is elérhető. Így az áruházlánc polcain olyan finomságok is megtalálhatóak, mint például a szív alakú Cour de Bouef paradicsomfajta, amelyet gazdag, édes-savanyú íz és húsos, lédús belső jellemez. Vagy a tradicionális olasz San Marzano a különösen gazdag ízével és sokoldalú felhasználhatóságával, illetve a Cukorfalat paradicsom – ami nevéhez hűen a legédesebb koktélparadicsom fajta.
„Az Év Boltja elnevezésű versenyen immáron sorozatban ötödik alkalommal elnyert Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője díjazottként számunkra a kiváló minőségű zöldségek és gyümölcsök kínálata alapvető, ráadásul az üzletekben hetente már legalább 150-féle friss termék közül válogathatnak a vásárlók. Emellett azonban azt is fontosnak tartjuk, hogy ezeket a kiváló minőségű termékeket a lehető legjobb áron biztosítsuk vásárlóink számára, ezzel is támogatva az egészségtudatos, minél több zöldséget és gyümölcsöt tartalmazó étkezést”
– tájékoztatott Kovács Tibor, a vállalat élelmiszerbeszerzésért felelős ügyvezetője.
Még egy ráadás a Lidltől
Az áruházlánc az újabb árcsökkentésen felül hétről-hétre megújuló, valamint a Lidl Plus hűségprogramja keretében még több akciót kínál. Ráadásul a felhasználók most májusban mindennap egy adott terméket úgynevezett villámakció keretén belül 40%-os kedvezménnyel vásárolhatnak meg. A „villámakció” az adott napon megadott egy termékre vonatkozik, amit a nap végéig és legfeljebb egyszer lehet felhasználni.
Kapcsolódó cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >